İnsanları gerçekten nasıl tanırız; sözlerine mi bakarsın, yaşattıklarına mı?

"İlk önce insanları dinledim. Tek tek hepsi bir şeylerden bahsetti. Kimi bana güven dedi. Kimi ne kadar çok beni sevdiğini anlattı bana. Kimi insanları kötüledi kendini övdü. Kimi dünyayı suçladı kimi de suçlayacak kişi bulamadı. Onları dinledim çünkü ağızlarından çıkan sözlerin onların özü olduğunu zannettim. Ama meğer hiç öyle değilmiş biliyor musunuz? İnsan ya olmak istediği kişiyi anlatırmış sana ya da senin sevdiğini sanacağı kişi olup öyle gelirmiş karşına. Şimdi insanları nasıl değerlendiriyorsun diye soracak olursanız bana. Dinlemiyorum. Çünkü insanlar sana dedikleri gibi değil, sana yaşattıkları gibi biri oluyorlar."🌿
İnsanları gerçekten nasıl tanırız; sözlerine mi bakarsın, yaşattıklarına mı?
Cevapla