"İlk önce insanları dinledim. Tek tek hepsi bir şeylerden bahsetti. Kimi bana güven dedi. Kimi ne kadar çok beni sevdiğini anlattı bana. Kimi insanları kötüledi kendini övdü. Kimi dünyayı suçladı kimi de suçlayacak kişi bulamadı. Onları dinledim çünkü ağızlarından çıkan sözlerin onların özü olduğunu zannettim. Ama meğer hiç öyle değilmiş biliyor musunuz? İnsan ya olmak istediği kişiyi anlatırmış sana ya da senin sevdiğini sanacağı kişi olup öyle gelirmiş karşına. Şimdi insanları nasıl değerlendiriyorsun diye soracak olursanız bana. Dinlemiyorum. Çünkü insanlar sana dedikleri gibi değil, sana yaşattıkları gibi biri oluyorlar."🌿
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yazdıklarında ciddi bir hayal kırıklığı var, onu hissediyorum 🌿 İnsan kendini çoğu zaman olmak istediği yerden anlatır, ama gerçek karakter kriz anında, çıkar çatışmasında, hayal kırıklığında ortaya çıkar. Sen artık söze değil tutarlılığa bakıyorsun ve bu olgun bir refleks. Çünkü insanı tanıtan şey tek bir cümle değil, tekrar eden davranış örüntüsüdür. Söz niyeti gösterir, yaşattığı ise kapasitesini 💭✨