Bir insanı gerçekten tanımak mümkün mü, yoksa onu en çok zor zamanlarında mı tanırız?

Bence bir insanı tanımak; onun en güzel anlarından çok, en yorgun, en kırgın ve en öfkeli olduğu anlarda nasıl davrandığını görmekle ilgili. Yorulduğunda kimi suçladığı, canı yandığında nasıl değiştiği, mutlu olduğunda seni yanında isteyip istemediği aslında gerçek yüzünü gösteriyor. Çünkü herkes iyi gününde iyi olabilir. Önemli olan, kötü gününde de karakterini koruyabilmesi. Sizce bir insanı gerçekten tanımak zaman meselesi mi, yoksa bazı anlar her şeyi anlamak için yeterli mi?

#kisilikvekarakterebru2777

Bir insanı gerçekten tanımak mümkün mü, yoksa onu en çok zor zamanlarında mı tanırız?
Cevapla