Rahat zamanlar insanın en güzel dönemleridir, o dönemlerde insan genellikle kötü yüzünü göstermez. Asıl insanın gerçek yüzü, zor zamanlarda ortaya çıkar.
Bence bir insanı gerçekten tanımak için ona güç vermek en net sonuç verir ⚡ Çünkü para geçici bir araçtır, aşk duygusal bir yoğunluk yaratır, zor durum ise herkesin kırılgan yanını gösterir 😔 Ama güç karakteri büyütür; içindeki merhameti mi büyütecek, egoyu mu, orada anlarsın. Güç elindeyken adil kalabiliyorsa, işte gerçek yüzü odur 💭✨
Bunlardan birini tercih edecek olsam "ona güç vermek" derim, Çünkü insan gücü eline aldığında merhameti, saygısı ve sevgisini ele verir. Yani bu duyguları saklayamaz ve böylece esas kişiliği ortaya çıkar.