Ben insanları yıllarca sadece söylediklerini dinleyerek tanımaya çalıştım. Birini tanımak istediğimde ona sorular soruyor veya kendisiyle ilgili anlattıklarını dinliyordum. Sonra, bu bilgileri tuğla gibi üst üste dizip kafamın içinde o kişinin karakterini inşa ediyordum. O zamanlar, sağlıklı ilişkilerin tartışmasız olması gerektiği gibi yanlış bir inancım da vardı. Böyle bir inancınız olduğunda hayatınızın yüzeyinde neredeyse hiç sarsıntı olmaz. Siz hayatla derin bir ilişki kurmaya niyet edene kadar ya da içinizden doğan beklenmedik bir sarsıntıya kadar da her şey yolunda sanırsınız.
Ancak gerçekler öyle ya da böyle bir gün mutlaka ortaya çıkacak ve ifade edilemeyip içe atılan her şey bir depremle zemininizi test edecektir. Binaların yıkılmasından korktuğumuz için sarsıntıyı önlemeye çalışmanın ne kadar büyük bir yanılgı olduğunu böyle öğreniriz. Önemli olan temeli sağlam binalar yapmaktır.
Sözlerle tanımak biraz zor. Çünkü yüz ve mimikler görülmediği için, yalan söyleyip söylemediğini amlamak zor. Bu şekilde de tanınabilir ama çok uzun zaman alır. Bu yüzden, davranışlarını ve yan yanayken söylediklerini yapıyor mu? Sözleri ile davranışları istikrarlı mı? Hep kaçamak cevaplar verip kaçıyor mu? Devamlı erteliyor mu sizi yapacaklarını ve hayatı...
Bir insan bir başkasına iç dünyasını açmadığı sürece kimse onu tam anlamıyla tanımış olmaz. Ama illa ki her insanın, sözlerinde istemsizce fire verdiği olmuştur. Ben bu konuda insanları ikiye ayırırım: 1-Kimliğini gizlemeyi ilke edinenler 2-Kimliğini gizlemekten yorulup açığa vuranlar
ikinci resmi gonderemiyorum ikinci resimde soyle bisey var diyorki japonyada hayvanseverler raylarin altindan gecebilmesi icin kaplumbaglara gecit yapmis bu kadinda demiski birakin yahu gebersinler diye yorum atmis ikinci resim bende mevcut istegne atablrm
Oncelikle Guzel paylasim yureginize saglik , insanlar bizler karmasik cok farkli kisilikleriz bizleri tanimak soru cevap yolu ile dogru degil yaniltici olmuştur hep.. Bir insani tanimak kendi kalbiniz hissinizle olur onu sadece izleyin o en guzeli anlatacaktir.
şiddetli depremlerden se küçük sarsıntılar daha kolay atlatır. yani lafın kısası aslında zemini saglam olmayan yerlere inşa yapmamak herşey şeffaf olmalı saklanmalıdır ve içe atılmamalı dönüşler kötü oluyor
En İyi Cevaplar