Yaşamanın bir adı olsaydı" yaşamak" dışında bu ne olurdu?

İçinde yara...
Güvenmezdin sana direkt bakmayanlara,
Geceyi severdin ve şehrin ışıklarını..
Zayıf hissederdin tartışmalarda,
Bıkmıştın küçük hesaplarla...

Zehirliyordu hayat seni ince ince ve usulca,
Uyuşuyordu ruhun ve kalemi tutan ellerin..
Sana ağır gelen yaşam, insanlara neler yapmazdı ki?
Hep böyle olmamalı, hiçlikte kaybolmuş bir ruhun nidası...
Yaşamanın bir adı olsaydı yaşamak dışında bu ne olurdu?
Yaşamanın bir adı olsaydı" yaşamak" dışında bu ne olurdu?
Cevapla