Enerjini nerden alıyorsun. Kendi iç dünyandan mı, yoksa dışarıdaki dünyadan mı?

Her ikisinden de eşit şekilde alıyorum..

Enerjini nerden alıyorsun. Kendi iç dünyandan mı, yoksa dışarıdaki dünyadan mı?
Enerjini nerden alıyorsun. Kendi iç dünyandan mı, yoksa dışarıdaki dünyadan mı?
Cevapla