Enerjinizi dışarıdaki dünyadan mı yoksa kendi iç dünyanızdan mı alıyorsunuz?

Enerjinizi dışarıdaki dünyadan mı yoksa kendi iç dünyanızdan mı alıyorsunuz?

Enerjimi hem içten hem dıştan alıyorum. eğer sağlıklı isem ya da enerjik hissediyorsam iyi görünüyorsam yani fiziğim çekici ise kendimi iyi hissediyorum. ama bunun dışında genel olarak sevgili arkadaş ya da o tarz şeyler yoksa da enerjim olmuyor hiç. yani mutsuz oluyorum
hayatındaki insanlara bağlı o zaman :)))
İnsan olmadığı için kimseye bağlı değil aslında :))
Cevap
4Cevap
Içimden geliyor. Dünya inen bir meteorun etkisi gibi, eğleniyorum 😆
En son meteor düştüğünde dinazor nesli tükenmiş ama :D
Bu sefer insan nesli tükenirse ne olacak peki :D
O yüzden kimse senle dolaşmıyor değil mi :P
Dolaşanların ayağı kayıyormuş :D
nedense hareket eden hep yanındakiler sen hiç hareket etmiyorsun :P
Önemli olan da o değil mi zaten düştüğünde kalkabilmek :)))
Enerjimi kendi iç dünyamdan alıp dış dünyada harcıyorum
siz ticaretle mi uğraşıyorsunuz hanfendi
Evet arkadaşlarımı satıyorum ahsjs
kesin karakter olarak daha güçlü insanlara satıyorsundur :P
Elbetteeğ güçlü karakter önemli biliyorsun
Bilmem mi insanlık tarihine baktığın zaman insanlar kendilerini hep karakter olarak güçlü insanlara satmıştır. :o
Biz kendimizi değil arkadaşlarımızı satıyoruz
haha kendini satınca başka bir şey oluyorsun :D
Doğru ahsjs
Dışarıdaki dünyadan alıyor olsaydım full oturur ağlardım heralde
yerinde bir tespit :)))
tespitlerim her zaman yerindedir 😂
her zaman demeyelim de arada bir tutturuyorsun hedefi :)))
tutturmak istediğim zaman kaçmıyor demek ki 😂😂
az ve öz sıkmak lazım :P
tabi mühim olan da bu 😂
Hiçbir yerden alamıyorum, ben negatif enerji çekiyorum. d
bendeki negatif enerjiyi de çeksene o zaman :D
İçimdeki dünyadan alıyorum. Dışımdaki dünya çok zehirli. Oradan ancak sigara dumanı alabilirim ¢
cevrem benı asagıya cekıyor ben kendımı gaza getırıyorum
İç dünyam kesinlikle 😅🦋
o iç dünya nasıl bir iç dünyaysa artık :D
evren kadar çok ise evrene nasıl sığıyor o. O
İç dünyanı kim şişiriyor 😱
Çok düşünmemek lazım 😱
Yaralı kalsın derken 🤔
tamam yarım kalsın
İç dünyamdan deli dolu bir kadınım ben 😂😎
deli dolu insanı severim dobra olurlar
ricalar hanfendi
Kendi iç dünyamdan
Sadece kendime borçluyum başkası beni ırgalamaz
Kendi iç dünyamdan
kendi iç dünyam daha besleyici
Kendi iç dünyam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?