Kişilik & Karakter Enerjinizi dış dünyadan mı yoksa iç dünyanızdan mı alırsınız? pansyy Takip Et Xper 7 Yaş: 23 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 04 Yapay Zekaya Sor Enerjinizin kaynağı nedir?Farklı kaynaklar mı yoksa ta kendiniz mi? Enerjinizi dış dünyadan mı yoksa iç dünyanızdan mı alırsınız? Cevapla Nedir Soruları Beğen Paylaş Takip Et 4 kişi beğendi
MadagaskarAslanı Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl O bana özel. Bazen elin en yabancısı kişisi olurum, bazen ise bana benden daha yakın. İkisi de benim için çok gerekli. Enerjim nadiren düşer. Fakat düştüğü zaman da bir süre yerden kalkmaz tozun, toprağın tadını çıkarır. 1 0 Yorumla
Need4Read Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Dış dünyam enerji vermekten çok, enerjimi sömürüyor. Ne alıyorsam iç dünyamdan alıyorum.. 🙂🙂 1 4 Yorumla pansyy +1 yıl Ah o ruh emiciler... En iyisini yapıyorsun, kendi kendine yetebilmeli insan. Yorumla Need4Read +1 yıl Kesinlikle! Yorumla Need4Read +1 yıl EİG için teşekkürler 🙂 Yorumla pansyy +1 yıl Ricalarr🙃 Yorumla
BayanOlric Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Güneş enerjisiyle çalışıyorumHer şey güneşe bağlı gün içinde:)Bu durumda dış dünya oluyor cevap 1 1 Yorumla pansyy +1 yıl Mantıklı. d Yorumla
Mapustayım Takip Et Guru Yaş: 23 , eic 98% +1 yıl Pembeli kim engelemmişim ya da engelldmil beni 😂😂 1 2 Yorumla Mapustayım +1 yıl Engellemiş* Yorumla pansyy +1 yıl Widkmwğzkwşdk düşmanların bitmek bilmiyor Yorumla
SeninİcinGeriGeldim Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. Dıştan alır iç enerjimi yükseltir dışa yansıtırım... 1 0 Yorumla
viopiaylin2 Takip Et Bilge Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl İçimde enerjimi patlatacak nir şey yok dışarıdan alırım 1 0 Yorumla
İdentityKa Takip Et Master Yaş: 38 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı. İkisinden de alamıyorum.. 1 0 Yorumla
s Kimikio Takip Et Master Yaş: 32 , eic 79% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 814 cevap paylaştı. Tabii ki de iç 1 0 Yorumla
GelPcPcc Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı. Enerjim yok 1 0 Yorumla