Enerjini nereden alıyorsun. Kendi iç dünyandan mı, yoksa dışarıdaki dünyadan mı?

Bazen içimdeki o hayat dolu hiç büyümeyen kız çocuğuna sarılıyorum. Bazen de çok sevdiğim ve sevildiğim bir yüreğin sıcaklığına dolanıyorum. Ve bazen de bir denizin dalgasında, bir doğanın huzurunda, kedinin mırıltısında geziniyorum. Ve bunlar bana maddi manevi enerji gücü veriyor..

Enerjini nereden alıyorsun. Kendi iç dünyandan mı, yoksa dışarıdaki dünyadan mı?
Enerjini nereden alıyorsun. Kendi iç dünyandan mı, yoksa dışarıdaki dünyadan mı?
Cevapla