Enerjini nereden alıyorsun? Dışarıdaki dünyadan mı yoksa kendi iç dünyandan mı?

Enerjini nereden alıyorsun? Dışarıdaki dünyadan mı yoksa kendi iç dünyandan mı?
Cevapla