Enerjini nereden alıyorsun. Kendi içinden mi, yoksa dışarıdan mı?

Bende ikisi de etkili oluyor galiba..

Enerjini nereden alıyorsun. Kendi içinden mi, yoksa dışarıdan mı?
Cevapla