Enerjini nerden alıyorsun. Kendi iç dünyandan mı, yoksa dışarıdaki dünyadan mı?

Enerjini nerden alıyorsun. Kendi iç dünyandan mı, yoksa dışarıdaki dünyadan mı?
Enerjini nerden alıyorsun. Kendi iç dünyandan mı, yoksa dışarıdaki dünyadan mı?
Cevapla