Sözler mi kandırır, yoksa sessizlik mi acıtır daha çok?

Sözler bazen öyle ustaca söyleniyor ki, gerçeği değil sadece duymak istediklerini anlatıyor insana. Ama sessizlik… o başka bir şey. Sessizlik, içinde binlerce cevapsız soruyu, geçmeyen geceleri, içinden çıkılamayan çelişkileri barındırıyor. Bir sözün yalan olduğunu anladığımda canım yanıyor evet, ama biri sustuğunda… işte o zaman yüreğimde yankılanan boşluk daha derin bir yara açıyor. Çünkü susmak, bazen söyleyecek hiçbir şeyin kalmadığını gösteriyor. Peki gerçekten, yalanlarla avutulmak mı daha ağır gelir insana, yoksa cevapsız bırakılan sessizlik mi?
Sözler mi kandırır, yoksa sessizlik mi acıtır daha çok?
Sözler mi kandırır, yoksa sessizlik mi acıtır daha çok?
Cevapla