Neden sevdiğim değer verdiğim insanlara karşı öfkemi tutamıyorum, sevmekten vazgeçemiyorum.. kırsa de bir sure sonra öfkem bitiyor?

ve benim için değersiz olmuyor?

Normalde aşırı duygusal ve hassas biriyim.. bundan dolayı mı acaba.. Ya da beni kıran insanlara neden affediyorum neden hayatımda kalmalarını istiyorum ya da değişeceklerini düşünüyorum..

Hani yalnış olsa da hep diyorum 3 günlük dünya değer mi.. belki kırmış ama pişmandır belki belki değişir belki ben de değrliyim onun için.. hani kin tutmaya ne gerek var diyip beni kıran insana karşı öfkemi sırıflıyorum..

Neden sevdiğim değer verdiğim insanlara karşı öfkemi tutamıyorum, sevmekten vazgeçemiyorum.. kırsa de bir sure sonra öfkem bitiyor?
Cevapla