Haksızlığa uğrayınca kavga ettiğim insana günlerce kinlenmem normal mi, öfkem neden geçmiyor?

Haksızlığa hiç tahammülüm yok

Haksızlığa uğrayınca kavga ettiğim insana günlerce kinlenmem normal mi, öfkem neden geçmiyor?
Cevapla