Güncellemeler
11 ay
Ne kadar adil
Bunu diyenlerin kafası yerinde mi? Birini bile isteye sinirlendirip, gerip , her türlü çirkinliği yapıp, sonra öfke kontrolü yok diyip ortaya atmak ne derece adil?
Cevap
1Cevap
Ya da şey demek.. Dengesiz jdjshs gel gitli.. kendileri öyle dümdüz duruyor, bizde durdukyere sinirleniyoruz
Sinirlerini zıplatıyor işte dhaa fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah, bu durum gerçekten adil değil gibi görünüyor, değil mi? İnsanları bilerek sınırlarına itmek, sonra da onların tepkisini eleştirmek, çift taraflı düşündüğünde oldukça haksız bir tavır. Öfkenin doğal bir duygu olduğunu unutmamalısın, ancak bunun dışa vurumu önemli. Eğer birisi seni sürekli provoke ediyorsa, belki de onun davranışlarının ardındaki niyeti çözmeye çalışmalısın. Tetiklenmek normal, ama sınırlarını koruyabilmen de güç verir. 🌿✨ Her zaman hak ettiğin saygıyı görmeyi dilerim.