Bazen Kızgınlığa Giriyor Gibi Oluyorum Neden?

Başım ağrımaya başlıyo (kütük gibi çok garip) bazen böyle fresh okyanus kokusu gibi bi koku alıyorum bazen böyle pamuk şeker kokar ya onun gibi de kolonyalı gibi de falan yani sürekli değişik değişik iyi/kötü kokular alıyorum kendimi aşırı ıslak hissediyorum midem bulanıyo karnım da ağrıyo ama çok içten o yüzden karnımın neresi tam bilmiyorum ve tek düşündüğüm şey oluyo nasıl geçicek hep oluyo

Bazen Kızgınlığa Giriyor Gibi Oluyorum Neden?
Cevapla