Öyle bir zamanda yaşıyoruz ki hakikaten çalışmakla yaşamak oldukça zor. Sadece survivior gibi ölmeden hayatta kalıyoruz gibi.


Hayatı dibine kadar yaşayanlardanım. Bazen gün geldi sadece gevrek le karnımın doyurduğu günlerde oldu. Ailemle aramı bozuldu Hani yeni bir yere taşınmak istedim, nasıl yaparım korkusunuda çektim. Üniversite okudum, bazı zorluklar çektim. Ama şimdi çok şükür kendime ait bir düzenim var. Paşalar gibi de geçinip gidiyorum. şu anki halime bir şükür
Yuvarlanıp gidiyoruz be bu hayatta
Amin
Cevap
7Cevap
Ben hayatı yaşamıyorum maalesef.. yani genellikle izleyen taraf oluyorum sanki bir film de ki figüran gibiyim daha çok
Ne desem yalan olur. Bazen yaşadığımı bazen de tamamen zaman doldurmaya çalıştığımı hissediyorum.
Karetta Karetta gibi hayat mücadelesi vermek bana göre değil, yaşamayı tercih ediyorum. Ruhum ve fıtratım buna müsait.
Perde asarken cama tutunmaya çalışamlardanım valla es kaza camın önünden geçen olursa onları izliyorum 😄
Ölü gibiyim.. ne tam bir ölü ne tam bir diri.
Ama gerçekten hayatı dibine kadar yaşayacağım günler için ayağa kalkmaya uğraşıyorum. Ümitliyim.
Yaşamak zorunda oldugm için yaşıyorm
Her şey manasız
Aslnda hiçbir şeyin bir numarası yok
Zaman dolduruyoruz galiba. Buna pek yaşamak denmez gibi
Hayatı bir şekilde yaşamasını bilen insanlardanım
Bende dengeler karışık ama yaşamaya çalışıyorumm
Hayatımı yaşamaya devam ediyorum.
Hayatta yaşamaya çalışıyorum
Yaşamayi tercih ediyorum
Değişiyor diyelim, şükür halimize
Dönem dönem değişiyor
Sadece nefes alıyorum gdfg
Şimdilik hayatta kalmaya çalışıyorum
Hayattayım daha
Tam anlamiyla olmasada yasiyorum bu hayati
Yaşıyoruz hamdolsun.
her ikisi de oluyor
degişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar