Hayatı yaşamak için illa ki dev bütçeler ve paralar ile hayatı yaşamak olarak adediliyorsa bir kriterdir ama bana göre değil çünkü çok parası olanın da parası olmayanın da bir miktar parası olanında herkesin kendine göre bir sıkıntısı ve derdi var. Dolayısıyla hayatı yaşamak ve hayatta kalabilmek için önce sağlık olsun sonra da her şeyin ultrası fazlası olmasın orta karar olsun ama en azından yine elinde bir miktar parası olsun hayat her şekilde yaşanıyor ve de bir vadede olduktan sonra da bu dünyadan çekip gidiyorsun zaten