Hayatı sırf hayatta kalmak için Survivor modunda mı yaşıyorsunuz yoksa gerçekten her insanca ve keyif alarak mı yaşıyorsunuz?

Hayatı sırf hayatta kalmak için Survivor modunda ve günü kurtarmaya bakarak bugün de karnımız doydu yarına Allah Kerim diyerek karın tokluğuna mı yaşıyorsunuz yoksa gerçekten her insanın insanca yaşaması gerektiği gibi hayattan keyif alarak, çalışma hayatı dışında keyif alabileceğiniz aktiviteler yaparak ve geleceğe dair güzel beklenti ve umutlarla mı yaşıyorsunuz?

Hayatı sırf hayatta kalmak için Survivor modunda mı yaşıyorsunuz yoksa gerçekten her insanca ve keyif alarak mı yaşıyorsunuz?
Cevapla