AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
30 yaş sendromunu duydum ama 27 yaş sendromunu ilk defa duyuyorum
Ben buldum bu sendromu 😀
İstediğin bir çok şeyi yapamamışlık hissi bir yere gidip gezmek görmek istemek arkadaşlarla Sakin güzel bir tatil, istediğin ev araba eşya alamamak aktivitelere katılamamak falan vb...
25 yaşındayım aynı durum bende de var atanmak istiyorum artık
her yasda hersey olur merk etme hic bisey gec kalmadin
Bazen bende de boyle hissler dusunculer oluyor doğru
30 yaşındayım ne çalışıyorum ne de evlendim herşeye çok geç kaldım yıllardır yatağımdan sadece WC ve yemek için sadece çıkıyorum sence sen benim gibi misin?
Kandırıyorlar yalan sosyal hayat seni kabul etmiyor evlenen çevren daha yüzüne bakmıyor evlenmiş arkadaşların evli arkadaşlarıyla dörtlü geziyorlar. çalışşan tecrübeli hayta kadın olduğun için işe bile alınmadığın oluyo. hersey yalan motivasyon sözcüklerine inanma en kötü 30 una yaklaştığın da beyninin eskisi gibi olmadığını farkediyordun.
Ne zaman öleceğimiz belli değil son güne kadar geç sayılmaz.
Bende şahsen Bazı zevkler duygularım alınmış gibi hissediyorum ne yapmamı bilemedim iş ev Arası gidip geliyorum
Her şeyin sendromu çıktı artık :D
Evet ben uydurdum bunu 😂
Ahahaha 27 hiç geç değil rahat ol. İş güç okul var mı neler yapıyorsun?
İşim var çalışıyorum
Rahat ol o zaman. Sevgili var mı?
Yok üstüne unutamadığım bi sevgilim var 😒
Hımm bu olmadı. Ne kadar oldu ayrılalı?
Bi seneye yakın bi zaman oldu
Ohooo biraz fazla olmuş. Hemen unutup bu bahara mutlu gir. Hangi şehirdesin.
. mersin
Aaa ben de adanalıyım kız. Tarsusa çok gidip geldim :D Eklesene tanışırız
burada. Kimseyle tanışmıyorum ya maalesef
ok
Bi kere bu yasa kadar öncelikli olarak mesleğini eline almis olman lazim.
Sana daha kötü bişey diyim mi 37 de de aynı duyguyu yaşıyorsun maalesef
Ben 30 asla yetıstığımı hissetmedim bu his gelmez bekleme
Dostum ben 18 bende de o duygular yaşıyoruz işte 🫤
eğer olamayı istediğin yerd edeğilsen 30a doğru bu duygular kaplar içini yapmak istediklerini yapmış hedeflerine ulaşmış biri bu yaşların farkında bile olmadan yaşayıp geçiyor.
o her yaşta oluyor maalesef. sanırım anı az yaşamaktan oluyor bu durum
Aynı yaştayız ve bende gizliden çok benzeri bir soru sormuştum yakınlarda :) Yalnız değiliz ama birşeylerin değişeceğine inancım yok artık (kendi adıma)
☺️☺️
33 yaşındayım, evlenmek için çok geç kaldığımı düşünüyorum. Halen birini bulamadım.
Bende öyle yim her doğum günüm gelince yaşlandığımı hissediyorum
Nisanda 26 olcam bende de aynı şey var herkeste var işe gir calıs cabala hayat yeni güzel kapılar acar
Yoo 40 a merdiven dayadım hiç gec oldugunu dusunmuyorum Dogru insan önemli yaş degil
Yaş sendromu değil o artık farkındalık oluşuyor.
Evet ya herşeyi böyle aşırı farkında yaşamak hem güzel hem de yorucu sanki
Hayattan kopmamak lazım evet farkındalık güzel ama akışa da kapılmak gerekiyor sonuçta her şey mükemmel olamaz bazen hayat seni bir yere götürmeli buna da müsade etmek gerekiyor.
Böyle düşünmen çok normal inan dertlenme yani herkes böyle düşünüyor. Ama böyle zamanlarda aklına şu gelsin herkesin zamanı farklıdır.
30'a 1 kala aile kurmak için geç kalmışım gibi hissediyorum bazen
36yım. Asıl geç kalan benim. O hissin farkında olup geç kalmamaya çalışın.
Bizim yaşlardakiler bunu yaşıyor evet, mesela ben de
Yaşandı bitti o duygular; belki he hala devam ediyor...
Evet bende 26 oldum hayata gec kaldim benden 10 yas küçük insanlar daha yükseklerde stressliyim zaten
Sen Almanyada mı yaşıyorsun?
@Sa4udade evt sen
Hesabından anladım
Hayallerini gerçekleştiremedigin için böyle hissediyorsun olayın yaşla ilgisi yok ben de 24 yaşına yeni gridm aynı senin gibi hissediyorum
Evwt yaşım 34 bende aıle kurmak ıstyorum evlenmek sevmek sevılmek ıstyrum maddı durmum ıyı çırkınde degılım ama olmadı nasıp bır an önce evlenmek istyorum
25-30 arası her insan geç kalmışlık hissi yaşar. Hiçbir şeye geç kalmayan kim var ki? Ben de geç kaldım çoğu şey için ama bunu dert etmeye gerek yok diye düşünüyorum.
Ben yaşamıyorum ama sana tavsiyem sosyal medyadan uzaklaşıp kendini gelişime vermen dil öğren mekanlara git onu yap bunu yap sosyal medyadan ayrılıp sosyalleş
Ben 32 yaşındayım ve baya bi geç kaldım hep ailemle vakit geçirdim ve sosyalleşmedim. Keşke öncesinde daha farklı çevrelerde aktif bir hayatım olsaymış.
30 geldim değişen bişey yok ölüme gün sayıyoruz başka bişey yok
Ben 29 a geldim ve 23de trafik kazası geçirdm hala tedavi yöntemleri fizik tedavi falan Allah' sabrını veriyor ya çok şey yapma Lâ Tahzen innallahe leane
20 yaşındayım ve ben daha bu yaşımda çoğu şeye geç kalmış gibi hissediyorum:)
Çoğu zaman herkeste bunun gibi durumlar oluyor, psikolojikmen çöküyoruz ama önemli olan durmadan yola devam etmek.🌼
Yalnız değilsin 🚬
Bu gece de buna yakalım.🚬
Xjxkxmnxnxnx
yüzde7 fazla gelmiştir muhtemelen bana da öyle oldu çünkü. sinozun glow toniğine geçtim yüzde 5 var onda cildim hassas olmasına rağmen yakmadı irite etmedi
Valla bende de tam tersi şu an ,18 im ailem herşeyi erkenden söylüyor evlilik okul ciden her şey den bende geç kalmışım su dönemde düşündüğüm şeylere bakar mısın
Yok yaşamıyorum zamanla her şey düzelir sonuçta
ben 30 bucuk oldum nerdeyse... ben de geç kaldım
Ayni duygular bende de var ama 40 yaşına geldiğinde de bu yılların o kadar geç olmadığının farkına varabilirsin o yüzden olumsuz düşüncelerden sıyrıl ve harekete geç.
Bende yaşıyoeum geç kalmış gibiyim ama kaderimiz böyle
Benzer duygular bende 30 dan sonra başladı zamanını iyi değerlendir henüz bir şeye geç kalmadın.
Hayır yaşamıyorum
Bence hiç öyle düşünme, hayatın tadını çıkar. Zira evlenince bir ton sorun.
Bu şekilde hayatı kendine daha da çekilmez hale getireceksin geçmişte yaşama elindekilerle ne yapabilirsin ona bak, hayat her istediğini vermeyebilir
Evet her Türk gencindw olan bir şey 21 yaşımdayım ve bu düşüncwyi yaşamamak için elimden gelen her şeyi yapmaya çalışmak zorunda hissediyorum kendimi
Ne istediğini ancak sen bilirsin ve sen o hedefe göre yol çize bilirsin aklını temizle yoluna sağlam yürü
Ben zaten hep geç kaldım, iyi de hissetmiyorum bu yüzden üzgünüm hiç yardımcı olabileceğim bir konu değil
Yani hayatına illa ki biri girer herşeyin zamanı vakti var kendine yüklenme gelecek olanı da engellersin
26 yaşındayım aynı his bende var
25 yaşındayım. Aynı durumda bende de var. Atanmak istiyorum artık
Ben hissini kaybettim☺️
Hiç bir zaman hiçbir şey için geç değildir ideallerinin peşinden git
o yaşlarda oluyor maalesef
Daha gençsin öyle düşünme
Hayatı eğlenerek geçirmenin bedeli
Daha gençsin, böyle düşünme
Amaaan beee ben bu ay 27 oldum boş ver kizzz bak keyfine aamaaaaan TYT sınavına gir işte shshsh
Her yaşın ayrı Bi güzelliği var dert etme
Hayat kısa hiç bunları takmamaya çalış derim sosyalleş kafayı dağıt geçer bu hisler bence