21 yaşındayım kendimi herşeye geç kalmış hissediyorum sizde de bu durum oluyor mu?

Üniversite okumadım yirmili yaşlarıma geldim bu saatten sonra okuyamazmışım gibi geliyor geç kaldım üniversite okumaya sizin de geç kaldığınız bir şey var mı

21 yaşındayım kendimi herşeye geç kalmış hissediyorum sizde de bu durum oluyor mu?
Cevapla