24 yaşına gireceğim hayata geç kalmış hissediyorum kendimi. Size de böyle oluyor mu?

İlk yıldan atandım bu güzel bir şey burada birçok insana göre öndeyim fakat şu yaşıma kadar kimseyi sevip bağlanamadım. Hep bir problem çıktı. Ya kriterlerime uymadı ya ailemin olumlu bakmayacağını bildim. Bazen biriyle olsun isterken bu nedenlerden gönderdim. Nasip değilmiş deyip kendimi rahatlattım ama nasipte gerçekten biri var mı bilmiyorum artık. Kimi erken daha diyor ama ben sevmek sevilmek istiyorum. Tatil planlarımı onunla yapmak... Minnacık ve doğuda bir ilçeye atandım evlenmeden de buradan çıkamam burada da hayat arkadaşımı bulamam gibi geliyor. Herkes bulup gelmiş zaten. Gerçekten bir ben kaldım gibi hissediyorum

24 yaşına gireceğim hayata geç kalmış hissediyorum kendimi. Size de böyle oluyor mu?
Cevapla