İlk yıldan atandım bu güzel bir şey burada birçok insana göre öndeyim fakat şu yaşıma kadar kimseyi sevip bağlanamadım. Hep bir problem çıktı. Ya kriterlerime uymadı ya ailemin olumlu bakmayacağını bildim. Bazen biriyle olsun isterken bu nedenlerden gönderdim. Nasip değilmiş deyip kendimi rahatlattım ama nasipte gerçekten biri var mı bilmiyorum artık. Kimi erken daha diyor ama ben sevmek sevilmek istiyorum. Tatil planlarımı onunla yapmak... Minnacık ve doğuda bir ilçeye atandım evlenmeden de buradan çıkamam burada da hayat arkadaşımı bulamam gibi geliyor. Herkes bulup gelmiş zaten. Gerçekten bir ben kaldım gibi hissediyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı.
+1 yılEvlilik çocuk oyuncağı değil. Önemli olan kişinin kendini evliliğe hazır hissetmesi ve şartların elvermesi. Doğru zaman ve doğru kişi bir araya geldimi evlenilebilir. Yoksa eziyetten başka bir getirisi yok bence. Bu konuda tecrübem yok ama çevremde de herkes evlenip boşanıyor. Daha çok gençsin bazı şeylerin tadını çıkar önce. Evlendikten sonra yapmak istediğin bir çok şeyi yapamayacaksın.
07 Yorumla
Soran+1 yılBen de buna katılıyorum. Bu konuda iyi düşünmek gerek kriterleri olasılıkları göz önüne almak şart.
Neden evlendikten sonra birçok şey yapılmıyor- +1 yıl
Çünkü evlilik insanı kısıtlıyor. Sorumluluklar artıyor. Tabiki de evlendikten sonra da insan sosyal yaşamına renk katabilir ama renkli bir partneri bulmalısın bunun için. Bu da çok zor. Bir de çocuk olursa sosyal yaşam bitiyor
Soran+1 yılBen renkli bir kişiliğim böyle de bir insan olsun istiyorum beraber gülelim eğlenelim çocuklaşalım. Çocuk zaten başlı balına hayatı yok eden bir şey biraz
- +1 yıl
Evliliğe kendini tam anlamıyla hazır hissettiğinde beyaz atlı prensin çıkar karşına. Bu işler aceleye gelmez. 🙂
Soran+1 yılHadi bakalım beklemedeyim. Kalbim saçma insanlarla yorulmadan gelsin lütfen
- +1 yıl
Sipariş verirsen gelmez
Soran+1 yıl😂😂 sipariş vermedim biraz esprili beklediğimi belirttim
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen 21 yaşında atandım memur oldum, 22 yaşındayım şimdi de nişanlanıcam eşimle de iş yerinde tanıştım. Ağzımızdan çıkan lafların hayatımızı çok etkilediğini düşünüyorum. Ben her zaman 4 yıllık üni okuyup işsiz gezmek yerine 2 yıllık okuyup atanmayı istedim. Erkenden para kazanmayı çok istiyodum. Evlilik hiç düşündüğüm bir şey değildi sadece tüm çevreme aileme flört işleri bana göre değil eğer biriyle tanışırsam 1 yıla kalmadan evlenirim uzun uzadı bir ilişkim olmayacak demiştim ✨
03 Yorumla
Soran+1 yılEvet sözlerin etkisi var. Ben de ilk yıldan atanacağım dedim ve çabaladım oldu. Siz hayata çok çok erken atılmışsınız ama çok hızlısınız
Cevap sahibi+1 yılSana tavsiyem biriyle tanıştığın zaman sana hiç uymayan özellikleri oldugunu düşündüğünde biraz zaman tanı 1-2 ay kadar. Gözlemle onu. Bazen yeni tanıştığımız insana oldugumuz gibi davranamıyoruz oda davranamıyor. Hatta bazen verilen değer arttıkça biz ya da karşımızdaki kişi bazı alışkanlıklardan huylardan vazgeçebiliyor. Ben eskiden karsıma cıkıcak kişinin hep efendi sessiz sakin ağırbaşlı olucağını düşünürdüm kendim de dışardan öyle dururum ama içerden şen şakrak biriyimdir. Herneyse şu an ki nişanlım kıpır kıpır bir insan asla agırbaslı felan degıl skkskzksks zamanla çok güzel uyum sağladık önemli olan tamamen sana verdiği değer.
Soran+1 yılDoğru diyorsunuz. Ben tanımakla uğraşmıyorum ana kriterlerim yok olduğıiu zaman. Sizin adınıza çok sevindim hep mutlu olun🥰
Gizli Üye(30-35)+1 yılBence doğru insan yok. Ne kadar az kusurlu insan bulmaya çalışıyoruz. Sırf sevgilin olsun diye de birinle çıkılmaz. Ben de aynı durumdayım. Yaşımın geçtiğini düşünmeye başladım ama düzgün biri çıkmıyor. Geçen gün iyi anlaştığım çocuk aileme uymuyor diye buluşmadım. En sonunda çocuk kavga etti engellemek zorunda kaldım. Düzgün erkekleri kaptilar sanırım:(
06 Yorumla
Soran+1 yılBana da aynısı gibi geliyor. Düzgün erkek kalmadı piyasada kızlar aldı gitti. Kalanların da dediğin gibi aileye uymama durumu oluyor
Cevap sahibi+1 yılHepsi bir şeylerin peşinde abaza olanlar var evli çıkanlar var kime güveneceğiz bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılBenim durumum seninkinden daha kötü işsizim hem bekarım
Soran+1 yılOf maalesef o daha kötü dediğiniz gibi. Evet düzgün ünü bulmak imkansız gibi
Cevap sahibi+1 yılİnsanlar hem işsizim hem evli değilim diye üstüme geliyorlar
Soran+1 yılO da daha çok sıkar ya. Ben de atanamasaydım muhtemelen evlen yaşın geçiyor derlerdi
+1 yılYanıt hem kolay hem zor. İnsanları oldukları gibi kabul edip sevebilene eş / arkadaş bulmak çok kolay. Kafada bir şablon belirleyip her insanı o kalıba uymaya zorlamak ya da uymadıkları için reddetmek ise hayatı zorlaştırmak demek.
Gerçek sevgi koşulsuzdur. Sevgi ilişkisi mi arıyoruz, bağımlılık ilişkisi mi onu sorgulamak lazım.
01 Yorumla
Soran+1 yılSevgi ilişkisi arıyorum ama kafama da yatması gerek ki devam edeyim. Kriter siz sevgi olur mu
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
29Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılNeden geç kalmış olasın ki gadası
03 Yorumla
Soran+1 yılGadası öyle geliyor bilmiyorum. Gençken aşk, sevgi daha güzel geliyor sanki biri geldiğinde heyecanım kalmayacak gibi geliyor
- +1 yıl
Böyle düşünme pozitif düşün
Soran+1 yılDeniyorum ama evde yalnız kalınca yine bu düşüncelerimin esiri oluyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılBence hiç bir şey için geç değildir
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 713 cevap paylaştı.
+1 yılEvli bir kadın olarak sana şunu söyleyim, evlilik hayatı kurtaran bir eylem değil aksine hayatının içine etmek için kurulan bir hapishane 😄 huzurlu ve mutlu olsan bile bir sürü sorumluluk ve beklenti içinde darlanıp duruyorsun. Bekar halimi hatırlıyorum da doğan güneş bile bambaşka gelirdi gelişi güzel kafama göre yaşardım cidden bekarlık sultanlıkmış.
Bir mesleğin de varmış en güzeli bu işte. Doğru ve hayırlı birisi çıkarsa kısmetine ne âla çıkmazsa da hiç olmasın zaten be inan boş işler
11 Yorumla
Soran+1 yılEvlilik tabii ki hayat kurtarmaz. Sevmek çok güzel ama rastlarlar erbabına demişler. Allah'a şükür atandım senelerce kpss çalışmak zorunda kalmadan. Sırada bir kalbe atanmak kaldı bakalım
+1 yılBiraz aceleci davranıyorsun bana göre.. Henüz 24 yaşındasın ve geç kaldığını düşünüyorsun.. Hiçbir şey için geç diye bir şey yok hayatta.. Ne güzel mesleğin var, kendi ayaklarının üzerinde durmayı başarmışsın.. Hayatımıza nerde ve ne zaman ne çıkacağı belli olmuyor.. Akışına bırak, hayırlısının olmasını dile.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 726 cevap paylaştı.
+1 yılCidden etrafta böyle nerede bozuk erkekler piyasada kalmış ama kızların hepsi huyu güzel insanları kapmış evlenmiş gibi gözüküyor. Ama inanın hala duzgun iyi insan çıkabilir karşınıza. Sadece aramamak lazım, ararsanız bulamazsınız. Umut kaybetmeyin illa olsun demek güzel bir şey değil illa ustune düşmek de güzel değil. Ne güzel işiniz var gücünüz var hayatınız harika bırakın yani
27 Yorumla
Soran+1 yılÇoğu insana göre hayatım uzaktan öyle fakat sevilmeye ihtiyacım var. Evlenen kiml e konuşsam dediğinizi diyor. Her şey anlık gelişti bir anda oldu diyor
- +1 yıl
Iste sevilmeye ihtiyaç var da arayarak çok hata yaparsınız. Sevilmek sadece erkekle olmuyor emin olun ailenizden biri bile sizi çok sevebilir. Şu an bulduğunuz biri zorla olduğu için belki psikopat çıkacak belki sorunlu olacak hatta toxic olacak. Belki sevilmek isterken hayatınızın en zindan dönemleri olacak. İşte bu yüzden beklemek dünyanın en güvenli seyi
Soran+1 yılAilem beni çok seviyor insanlar beni seviyor fakat şu var ki. Artık bir erkek tarafından da sevilmek biriyle duygusal bağ kurmak istiyor insan. Bunu ararken ne toxic insanlarla karşılaştım zaten hepsinden bir şey öğrendim
- +1 yıl
Iste hep aynısı olduğuna göre aramamak lazım
Soran+1 yılKader gayrete aşık değil mi? Bekleyerekte olmaz ki. Konuşmak isteyenlere şans veriyorum
- +1 yıl
o söz yalan ya bence hep en iyi ilişkiler biri seni bulunca oluyor şaşmaz.
Soran+1 yılBakalım beklemedeyim umarım o kişi beni bulabilir😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen de 24 yaşındayım. Geç de değil erken de değil ama nasip sonuçta. İlla olacak diye bişey yok. Ya da hiç olmayacak diye de bişey yok. Neyin nereden çıkıp çıkmayacağını da bilemezsin. Bunun için üzülme.
03 Yorumla
Soran+1 yılAh kaderdaşım. İnşallah Allah bize güzel kapılar açar
- +1 yıl
Amin. Hakkımızda hayırlısı olsun. Dediğim gibi üzülmene değmez. Neyin daha hayırlı olduğunu bilemiyoruz
Soran+1 yılEvet orası öyle bakalım hakkımda ne yazılmış
- Aşk İlişkileri konusunda 731 cevap paylaştı.
+1 yılAcayip bir karamsarlık içindesin ama sanırım cevrenle de alakalı bunu yenebilecek güctesin biraz sanırım geç kalınmışlik hissi cervendekiler ile alakalı doğru Zaman doğru kişi önemli olan
013 Yorumla
Soran+1 yılÇok büyük karamsarlık içindeyim atandığım yerin büyük payı var. Nereden yazdım burayı ya🥲 doğru zaman doğru kişi diyorlar da doğru kişi varsa da beni göremez, bulamaz burada
- +1 yıl
Hayatında belki de seni daha olgunlastiracak bir yerdesin merak etmedim de değil aslında nerede olduğunu
Soran+1 yılOlgunlaşsam ne olacak burada kendimi mutlu hissetmedikten sonra. Sosyal olmayı seven biriyim burada kafe imkanı bile yok bu genç yaşımın böyle bir yerde geçmesi manidar. Evlenemez sen de buradan hayatta çıkamam eş durumu yapmam şart😂
- +1 yıl
😂 gayet net oldu bu yazdım bunu kenara özele misafirliğe beklerim 😂😂 belki çıkış biletin bendedir
Soran+1 yıl😂😂 komiksiniz
Soran+1 yılÇıkış bileti istesem ufak şeyleri sorun etmeyip konuştuğum insanla devam etmem gerekir.
- +1 yıl
😇😇 hayat bu bazen ne getireceği belli olmaz 🤭🤭
- +1 yıl
Sorun edilen şeyleri bilmiyorum tabiki benimki işte biraz motivasyon sağlamak 🫅
Soran+1 yılOrası öyle😊
- +1 yıl
Hayat bir şekilde bize belli bir süre sonra tercihlerde bulunmanız için karşımıza başka yollar çıkaracak belki de o viraja gelmeniz bira daha sürecek bunu hiç birimiz bilemiyoruz
Soran+1 yılBakalım belki de dediğiniz gibi. Umarım güzel yollar çıkarır bana
- +1 yıl
Umarım her şey gönlünüzce olsun🙏
Soran+1 yılAmin inşallah
+1 yılBana da oluyor ama henüz yirmilerde hayatın baharında böyle düşünmek saçma. Çay iç yeniden başlıyoruz:))
01 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 hayatın başı mı 24 e aylar kaldı. Hadi içelim bakalım bir çay
- Aşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı.
+1 yılboyle hıssetmen ıcın bır nedenın yokkı. neden boyle hısseduıyorsun
010 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yok. İnsan başını bir omza yaslamak saçının okşanmasını istiyor. Uzun uzun sarılmak huzurlu hissetmek istiyor
- +1 yıl
o dedıklerın bu zamanda zor cunku kadınların evlılıkten uzak olması erkeklerı evlılıkten soguttu. ben mesela evlılık dedım kac kısı ıle cıddıyet yuzunden ayrılmstım ama gel gelelım artık pes ettım kadınlar cıdıyete uzaklar sevmıyorlar hepsı laylaylaylom
Soran+1 yılBen ciddi
Soran+1 yılBen ciddi ilişki insanıyım ki her insana böyle bakıyorum kriterlere uymuyorsa vaktini almıyorum. Benim gibi vardır
- +1 yıl
krıter nedır? katalogtan ınsa secılmez. secersen hep yanılırsın denemesı bedava
Soran+1 yılSeçmek zorundayım bana uyanı ailem kabul etmezse ben ne yapayım🥲
- +1 yıl
sacma mesela sen bu dusuncede ısen ben senle aasla evlenmek ıstemezdım. okadar aıle duskunu kızla evlenmek adama bela getırı sadece. aıle tabıkı kutsaldır ama aıleyı alıp es secımın merkezıne koyuyorsan ana kuzususundur. ana kuzuları kendı aılesını kocasını yawrusunu degıl sadece anne babasını dusunur o yuzden bas beladan kurtulmaz. uzak durmak lazım
Soran+1 yılAma şu var düşünsene ailem hayır diyor ve ben illa evleneceğim diyorum. Mutsuz oldum ve ayrılmam gerekti demeyecekler mi biz demiştik diye
- +1 yıl
daha evlenmeden aklın bosanmada senın yurumez bu evlılık
Soran+1 yılİhtimal diyorum. Ne alaka bu yorum
- Aşk İlişkileri konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılBence düşüncelerini değiştir. Her zaman birilerini bulursun. Geç kalmadın, rahat ol.
01 Yorumla
Soran+1 yılBakıyorum herkes birini bulmuş sanki bütün iyiler kapıldı bana kimse kalmadı gibi hissediyorum
Aşk İlişkileri konusunda 14,2b cevap paylaştı. Ben de hayata geç kalmış hissediyorum 35 yaşına geldim hâlâ işsizim bekarım hiç sevgilim olmadı asosyalim gençliğim hep eve kapalı geçti kendime ait hayatım yok
00 Yorumla
+1 yılBu yaarda herkes böyle hissedermiş psikiloglar diyor
01 Yorumla
Soran+1 yılAma her şeyi gerçekleştirenler var. Onlar öyle hissetmez bence
29 yaşındayım daha beni kimse sevmedi yani gerçekten
10 YorumlaSırf bu yüzden kendini yanlış insanı sevmeye zorlarsın aman dikkat et herseyin bi zamanı var gerçekten beklemediğin anda oluyor ayrıca kriterleri göz ardı ediyosun sevdiğin zaman
11 Yorumla
Soran+1 yılEvet bundan çok korkuyorum. Mantığımla hareket edip sevmediğim biriyle olacağım diye. Benim zamanım ne zaman çok merak ediyorum
Gizli Üye(25-29)+1 yılDerslere nasıl çalıştın hangi kaynaklar kullandınız? Bence hiçbir şey için geç değil
02 Yorumla
Soran+1 yılYardımcı olabilirim
Cevap sahibi+1 yılOlur
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin yerinde olmak isteyen o kadar kiz var ki. Ah ahhh
09 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yıl24 yasindasin ve memur olmussun. Kimseye muhtac degilsin daha cok gencsin hayatin onunde. Olumsuzluklara takilmak yerine kendin icin biseuler yap ve aninin tadini cikar
Soran+1 yılEvet kime desem böyle diyor çünkü kendileri benim konumunda değil. İnsan seviye atlayınca başka şeyler istemeye başlıyor. Ben de hayat arkadaşımı bulup duygusal açlığımı gidermek istiyorum
Cevap sahibi+1 yılBuda olacak olumsuz dusunup mutsuz olmak yerine sahip olduklarina sukredip guzel dusun
Soran+1 yılNasıl olacak hiç mümkün gelmiyor. Yaşıtım insanların hayatında birisi var. Sanki herkes bulmuş ben önce kariyer derken kalmışım gibi hissediyorum. Verilenler için şükrediyorum zaten😇
Soran+1 yılMümkün gelmeme nedeni de biraz da minnacık ilçede olmam
Cevap sahibi+1 yılO minnacik ilcede de bulursun, internettende taniyabilirsin herkes gibi. Nerden cikacagi bilinmez. Daha 24 sun sen ya. Bak bende gectim o yollardan, uzun yillar yalniz yasadim. Bence biri cikana kadar radini cikar. Yalniz yasiyosun evde yalnizligini sev. Film izle bol bol, sanaldan insanlar tani, gecici kalici olsun birileri. Inan bana gun gelecek bugunlerini ozliceksin. Gelecek kaygisiyla bugununu zehir etme. Aslinda cok iyisin Şu an .
Soran1 yılSevmek sevilmek istiyorum ama. Okuyacağım diye hiç bu duyguyu tatmadım hiç birinin beni sevdiğini hissedemedim.
Cevap sahibi1 yılÖnünde herşeyi yaşamak için fırsat var ama sen sahip olduklarının nankörü olup olamadıkların yüzünden gününü zehir ediyosun
+1 yılYas aralıgı biraz erken ama ben bunu 28 de yasadım hala yasıyorum karamsarlığa itiyor beni altından nasıl kalkabilirim bilmiyorum ruhumda vir curumuslük var dusuncelerimde bir intahar bilemiyorum
03 Yorumla
Soran+1 yıl😅 bende bu durum şimdiden var. Sanki son otobüsü kaçırmışım gibi bir his
- +1 yıl
İyi bir dinleyici biraz sana iyi gelebilir özgürce konusabildigin bir arkadas mesela ya da yabanci dusuncelerini paylasırsan belki biraz rahatlatır seni
Soran+1 yılKonuşuyorum o da pek fayda etmiyor ne yazık ki🥺 öneri için teşekkür ederim 😍
+1 yılHerkes istihir ams kimse aradığını bulamıyor çok garip değil mi.
06 Yorumla
Soran+1 yılEvet çok garip ben de buna anlam veremiyorum. Aynı kriterlere sahip insanlar buluşturulmaya sorun ortadan kalkacak 😂
- +1 yıl
Katılıyorum :) bence kimse kimseye guvenmiyorm. Artık herkes herşeyi öyle ulu orta yaşadığından. Temiz birini bulmak zor bulsan bu sefer yaş ilerledikçe mantık daha ağır basıyor seçicilik artıyor kriterler artıyor ve sonuç yine hüsran 😂 benim açımdan öyle oluyir yani
Soran+1 yılEvet maâlesef minimuma indireyim kriterleri diyorum bu sefer de aile olmaz diyor
- +1 yıl
Hadi ya sen iki tarafta da abartiyosun demek ki 😂 ne kadar esnediysen bu sefer aile beğenmiyor
Soran+1 yılYa çok esnemiyorum her şeyiyle uyan nadıö bulayım. Bir iki eksik kriter 9 artı kriteri yok etmemeli bence
- +1 yıl
Katılıyorum. Allahtan hayırlısı geç olsun ama güzel olsun tek temennim bu ikimiz icinden
+1 yılDaha çok uenisin işe başlamışsım me geç kalmışı saçmalama :)
09 Yorumla
Soran+1 yılE herkes parmakta yüzükle gelmiş. Yaşıtlarıma bakıyorum onların da sevgilisi var atandıium yerde
- +1 yıl
Bulunur güzrlim😃
Soran+1 yılBulunduğum yerin minnaklığını bilsen böyle demezdin. Yerli halkla da bir şey yaşamak istemem
Soran+1 yılKdkdkdkd
- +1 yıl
Gizli olmasan keşke :)
Soran+1 yılNeden ki
- +1 yıl
Çünkü t. nşmk isterdşmm :)
Soran+1 yıl😂😂 anladım
- +1 yıl
Anladınsa gereğini yapar mısın sen beni bulabiliyosun sonuçta:)
+1 yılDaha miniciksin dur bakalım atanmissin da ne güzel zor olan kısmı olmuş bile
018 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 minicik mi. Evet zor kısmı atlattım sırada en zor kısım var
- +1 yıl
Öylesine tabi, ergensin daha. ben demiyorum unicef diyor
- +1 yıl
Öylesin
Soran+1 yılYavrum teyze oldum arkadaşlarımın bebekleri var bana teyzesiii diyorlar😂😂
- +1 yıl
Tamam ne olmuş yani yeni doğmuş bebeğin teyzesi olmuşsan? Bu senin hayatın 18ine girer girmez evlenenler var kendini kimseyle mukayese etme kulvarlariniz farklı çünkü
- +1 yıl
Yani dünya düzeninde evlilik yaşamı 30larda başlıyor hicbirsey için geç değil, bulacaksın bak gör.
Soran+1 yılBebiş inşallah dediğin gibi olur ve bulurum o insanı. Onlar okumadı bebeği olanlar. Okuyup evlenen de var atanmış evlenmiş olan da herkesin hayatı garip
- +1 yıl
Yani okumuş herkes aynı yaşta -misal okul biter bitmez- evlenecek diye bir şey yok. Geç kalmadın merak etme.
Soran+1 yılEvet orası öyle de garip olan taraf. Atanmışlara bakıyorum herkes yüzüklü😂😂 ya da ben erken hayata atıldım
- +1 yıl
Yahu benim 60 yaşındaki annem 28inde hem de calismaya başladıktan seneler sonra evlenmiş sen bu devirde böyleysen...
Soran+1 yılYa djjdjd sonum annen gibi. Yaşlı anne olmak🥲
- +1 yıl
Ha bu arada babam annemden en az 4 yaş küçük bir çıtırmış evlendiklerinde.
Soran+1 yılİstemez miydin annen daha genç olsun
- +1 yıl
Yaşlı diyor hala ya kız sen 1900lerin başında dogmaliymissin bu devrin insanı değilsin
- +1 yıl
Hayır istemezdim annem bana çok güzel baktı diğer annelerden daha çok ilgilendi hiç eksikliğini hissettirmedi. İnsanlar hep bana ozenirdi onun kızı olduğum için. Liseye kadar aynı okuldaydik dayakci bir öğretmenimiz vardı annemden dolayı bana dokunamazdi. Yemişim gençliği yani
Soran+1 yıl😂😂 bu çağın insanı değilim ama o anlamda değil. Bu çağ sahteliklerin kol gezdiği bir çağ.
Dediklerinde haklısın ne güzel büyütmüş annen seni🥰- +1 yıl
Bu arada ben de 28 yaşındayım ve daha atanamadim yani olur öyle sıkma canını fazla bence 💖
Soran+1 yılAllah sana da nasip eder inşallah atanmayı🥰 Hayırlısı bakalım
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnsanı koruyup kollayacak yanında olacak biri lazım.
Bir sevgilin veya nişanlın olsa beraber gidip komple evi dizersiniz. Fakat orada kadın olarak herseyle sen ilgilenmek zorundasın.01 Yorumla
Soran+1 yılEvet yanımda olacak duygusal olarak beni iyi hissettirene ihtiyacım var
Gizli Üye(18-24)+1 yılAz mütevazı ol, böyle insan olmazsan n*h bakarlar yüzüne
05 Yorumla
Soran+1 yılNe alakası var. Sadece artıları eksileri belirtmek niçin yazdım atandım diye
Cevap sahibi+1 yılAtanmana laf etmedim, birçok kişiden öndeymişsin ya hani
Soran+1 yılO anlamda değil çoğu insana göre erken atandım ondan şey diyorlar kaç yaşında atandın haberin var mı az rahat ol
Cevap sahibi+1 yılYolun açık olsun
Soran+1 yılAmin teşekkür ederim
+1 yılSende bi bıkkınlık var gibi
07 Yorumla
Soran+1 yılVar gibi mi? Bıkmışlar caddesine hoş geldiniz😂
- +1 yıl
Seni hayata döndürmek lazım😊
Soran+1 yılKalbi durmuş bir hastayı nasıl hayata döndüreceğiz😂
- +1 yıl
O işin sırrıda bende😂
Soran+1 yılNeymiş o sır merak ettim
- +1 yıl
Adı üstünde sır burada söylenmez özel😊
Soran+1 yılMerak ettim😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılNeye geç kaldın mesela
07 Yorumla
Soran+1 yılSevmeye sevilmeye çok geç kaldım. Bu duyguyu hiç yaşayamadım
- +1 yıl
Sevmek sevilmek güzel şeydir. Hayata gözlerini açtığında yanında kimse varmıydı. Sana garanti verildi mi tek başınayken bile kendini mutlu hissedebilmelisin simdi sana bu yazdıklarım saçma gelebilir. Sebgini paylaşmak istiyomusun peki
Soran+1 yılHayata tabii ki tek geldim fakat insan sosyal bir varlık ve sevmek sevilmek ihtiyaç. İşten Evet geliyorum evde tek olmak bazen canımı çok sıkıyor. Evet sevgimi paylaşmayı çok istiyorum. Birini düşünmeyi birine iyi gelmeyi onun da bana aynı şekilde
- +1 yıl
Ailenden uzakmısın ki
Soran+1 yılEvet uzağım🥺 Her şeyle ilk defa kendi başıma uğraşmam gerekiyor. Atanmak güzel ama böyle bomboş bir yere gelmek aktivitesi olmayan. Buraya atandığım için kaderimin kötü etkilendiğini düşünmeye başladım. Kimi bulupta seveceksin burada diyorum
- +1 yıl
😂😂
- +1 yıl
Heee bu durum farklı ozaman ilk kez tek kaldığın için bu duygu olusmustur birazcık
Aşk İlişkileri konusunda 17,6b cevap paylaştı. Senin yaşıtlarının 4 çocuğu var abim
13 Yorumla
Soran+1 yıl😂😂 güldüm buna. Yok tabii ki ama sosyal medyaya bir bakıyotum sevgililer gününde herkesin yanında biri var. "Abi bir tek ben kalmışım" Dedim kendi kendime😂😂 insan sevmeye sevilmeye ihtiyaç duyuyor yoksa niye isteyeyim
Soran+1 yılOldu ra bilsek keşke abim be. Cidden yoruldum bu kadar zor olmamadı gerek. Sevmek isteyenler çıkıyor ama kriterlerine uymuyor maalesef
Aşk İlişkileri konusunda 12,7b cevap paylaştı. Ilk yildan atandım desikten sonrasini okumadim
01 Yorumla
Soran+1 yılNeden ki
Gizli Üye(30-35)+1 yılBende hayata erken atılmış hissediyorum
06 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
Cevap sahibi+1 yıl19 yaşında evlendim. 28 yaşında 3 çocuğum var. Yorgunum
Soran+1 yılCidden çok erken atılmışsınız. Ben çocuğum olduğunu düşünemiyorum şu anda
Cevap sahibi+1 yılYaa demekki geç kalmamışsın 😀
Soran+1 yılAma evlenmek için 1 , 2 yıla hazırım 😂😂
Cevap sahibi+1 yılTamam daha geç kalmamışsın rahat rahat hazırlan 😄
Gizli Üye(36-45)+1 yılBulursun daha cok erken
03 Yorumla
Soran+1 yılErken mi 😂😂 tanı et 3 yıl geçer
Cevap sahibi+1 yılAbart
Soran+1 yılNeyi abarttım ki😂
Gizli Üye(30-35)+1 yılBiraz zaman daha çok gencsin
05 Yorumla
Soran+1 yılGenç miyim😂😂 tanı et 30'a gelirim böyle giderse. Eğlenceli ve enerjik kendi olmalı gibi geliyor
Cevap sahibi+1 yılYok yok o kadar hızlı gelmezsin belkide en iyisi çıkacak karşına
Soran+1 yıl😂 bilemiyorum kendime 26 ya kadar süre verdim sonra olmuyorsa kader buymuş diye düşüneceğim. En iyisi nasıl çıkacak ki gerçekten öyle bir yere atandım ki burada kimse beni bulamaz zaten insan da yok resmen
Cevap sahibi+1 yılArtık yüzde 80 sosyL medyadan buluyor sadece oraya odaklanma :) enerjin de çok iyi sen bulamazsan kimse bulamaz
Soran+1 yılErkek kankam bile öyle diyor. Güzelsin, tatlısın, ağzın iyi laf yapıyor sen de aradığını bulamazsan biz ölelim😂😂 sosyal medyadan çıkıyor hatta yakınımdan da buldum sosyal medya aracılığıyla daha doğrusu o beni buldu bu sefer de meslek uyuşmadı
+1 yılBen de aynı durumdayim
11 Yorumla
Soran+1 yıl🥲 galiba bu durum böyle gidecek
+1 yılkime sakliyorsun kendini
04 Yorumla
Soran+1 yılHayatımı güzelleştirecek insana
- +1 yıl
bence cok beklersin artik nasil dayancan
Soran+1 yılSaçma bir düşünce
- +1 yıl
sacma degil gercek bu ndüsünce
Gizli Üye(30-35)+1 yılSizi tanıyabilirmiyim
05 Yorumla
Soran+1 yılAbi benden çok büyüksün 😅
Cevap sahibi+1 yıl30 ben siz
Soran+1 yıl23😅
Cevap sahibi+1 yılGencsin normal takip edermisin
Cevap sahibi+1 yılEeee
+1 yılErkensin
00 Yorumla
+1 yılMesleğin ne
00 Yorumla
+1 yılBiz ölelim o zaman
00 Yorumla
+1 yılOlmuyor
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 597 cevap paylaştı.
+1 yılNapıyorsun
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 20,6b cevap paylaştı.
+1 yılErken bence
04 Yorumla
Soran+1 yılErken mi neye göre erken ki
- +1 yıl
Söylemem
Soran+1 yılNe alaka😂😂
- +1 yıl
Tmmm
Gizli Üye(36-45)1 yılOlmuyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılÖğretmen misin? Ne öğretmenisin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNerelisin?
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 24,4b cevap paylaştı. Bende böyle olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl yani
+1 yılYasama
00 Yorumla
Devamını Gör(28)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > 24 yaşına gireceğim hayata geç kalmış hissediyorum kendimi. Size de böyle oluyor mu?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer