34 yaşındayım ama sanki bir şeylere geç kalmışım gibi hissediyorum, siz ne düşünüyorsunuz?

34 Yaşındayım ama sanki bir şeylere geç kalmışım hissediyorum bazı şeylerin yaşanma zamanını geçmişim gibi ve mutsuzluk çok ağır. Ya sizce 34 yaşında olmak bir şeylere geç kalmış mı demek?

34 yaşındayım ama sanki bir şeylere geç kalmışım gibi hissediyorum, siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla