27 yaşına geldim ama bir şeylere geç kalmış gibi hissediyorum. Benzer duyguları yaşıyor musunuz?

Arkadaşlar bi kaç ay sonra 27 olacağım. Bişeylere geç kalınmıştık hissi var. Ne bileyim sanki bu yaşlara gelince her şey çok daha farklı olacaktı sanıyordum. Sizde benzer duygu durumlarını yaşıyor musunuz?

27 yaşına geldim ama bir şeylere geç kalmış gibi hissediyorum. Benzer duyguları yaşıyor musunuz?
Cevapla