27 yaşındayım her şeye geç kalmış gibi hissediyorum sizce neden?

Yani mesela sanki hayatım bitmiş gibi geliyor örneğin hicbirsey yapmadım okul bitti bir süre işsiz kaldım hayatım boyunca tatil hiç yapmadım mesela bir tatile gitmedim ya da ne bilim hayatimda geriye baktığımda ulan bu zamanda sıkı eğlendik diyemedim hiç yaş 27 adam akıllı bir param yok var ama adam akıllı değil özgürlüğüm yok sabah 8 akşam 6 çalışıyorum uğruna okul okuduğum bölüm ama mutlu değilim ben sabah 8 akşam 6 adami değilim gerçekten özgür olmak istiyorum ama ne yapıcam bilmiyorum en azindan benim tek hayalim doğru kadınla evlenip özgür bir hayat yaşamak yani ne bilim eşime kalk gezelim dediğim de hem paramin olması hemde zamaninin olması yarın iş var diye düşünmek istemiyorum ya da param yok diye gerçekten ne yapicam bilmiyorum zahmet edip okuyan arkadaslara teşekkürler
27 yaşındayım her şeye geç kalmış gibi hissediyorum sizce neden?
Cevapla