30 yaşına gireceğim ama her şeye kendimi geç kalmış hissediyorum. Siz de böyle misiniz?

30 olacağım ve herseye kendimi geç kalmış hissediyorum 😔 işim yok bişeyim yok okadar yorgun hissediyorum ki
Güncellemeler
+1 yıl
G... ot veren güzel kardeşim ne engel atyn yiyosa cik gizliden a.. mn evladi
30 yaşına gireceğim ama her şeye kendimi geç kalmış hissediyorum. Siz de böyle misiniz?
Cevapla