AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
127Cevap
23 yaşındayım ve bende aynı duygular içerisindeyim yalnız degilsin
Ne yazıkki bir çok insan hayata karşı geç kalmış hissi içinde hedeflediğimiz yerlerde değiliz
Bu herkeste var mesela annem gençken keske yapsaydim etseydim duygusu bende bile var:(
Hep beklenti yüksek tutup yaşadık hepimiz öyle bekleme daha fazla adım atmaya çalış
Yani aslında doyasıya gezmemişsen normal öyle hiss etmen
25 yaşında evliyim ama Sanki çok acele etmişim gibi
Aynı şey bende de var ve sanırım bu her yaşta hissediliyor
Deneyimden kaçmak geç kalınmış tecrübeler oluyor 🥲 farkında olup bir yerden başlamak gerekiyor 🥲
21 yaşındayım evlenmek için iş hayatına atılmak için geç kaldım
Ben de 21 yaşındayım ve öyle hissediyorum
21 yaş senin böyle hissetmeye daha vaktin var☺️bak bu yaştaki pişmanlıkta 25 ten sonraki pişmanlık farklı oluyor. o yüzden geç falan deme hemen başla çabalamaya
22 olucam ben de aynı şeyleri hissediyorum neden bilmiyorum...
Bu seninle ilgili değil ki bi çok sebebi var geç kalmış hissetmenin hepimizin hayalleri var, kendini o hayallerde yaşıyorsun, hayalinde yaşadığın için
37 ye yaklaşınca anlarsın 27 de neymiş dersin
Ayy evet. O zaman o yaşta daha da pişman olmamak için çabalamaya devam
Evet
Neye geç kaldın mesela?
Evlenmeye 😂 mesleğim daha farklı mı olsaydı diyorum bazen. Keşke daha çok geliştirseydim kendimi gibi gibi
Ne mesleğin?
aga 4 ay sonra 28 oluyorum haline sukret :(
Zamanla geçiyo
Bende öyle hissediyorum
hayatta hep olacak bu duygu
Bu ülkede torpilin yoksa geç kalırsın hee şeye
Evet üniversite okudun mu
Geç değil rahat hisset
Daha gençsin hiç bir şey için geç değil canım
Bazen sadece yalnız olduğumu hissediyorum
Ben de senin gibiyim.
Aynı durumu bende yaşıyorum, 19 yaşındayım
Benim durum daha beter ben 31 oldum.
Bu saatten sonra düzelmeyiz😂
Bende öyle hissediyorum ve çok üzülüyorum bazen.
Nasil farkli olucakti sence?
Valla öyle oldu geç kaldık ne yazık ki
Bi çok kişi öyle. Cool ol
Aynı sorunu bende yaşıyorum gelecek kaygısı bir an olsun aklımda çıkmıyor
Cok normal bazen bana da oluyor
Yalnız değilsin
Hep yaşıyorum bunu hep nasıl aşılır bilmiyorum🫤
28 oldum hiçbişey başaramadım
Henuz vaktin var sen 30 gecince bir dusun :)
Sanırım harekete geçmeni engelliyor bu
Hizli yasa
Aynı durum
Anin tadini cikarmaya bak
Detayda beni anlatmışsınız o kadar haklı ki
Kötü mü hissediyorsun kendini?
Yok daha çok gençsin ya
Sence nelere geç kaldin? Ne farklı olsun isterdin?
Evet bennnnnnn çok anlamsız geliyor her şey çokkkk
Bende ayni durumu yasiyorum
daha başındasin dur gec kaldiklarin yeni başladı
Kadınlar niye son ana kadar bırakır ki anlamıyorum
Neyi
Evliliği , seksi , aşkı
Ne bileyim ben de hep daha iyisi çıkarsa düşüncesi oldu galiba 😅 bide kısıtlanma korkusu
Olan bize de oluyor hanımefendi
Bu gidişle bekleye bekleye bizimkiler de burusacak 😅
Kullanmadan çöpe atacağız
Hazineler mezara saklıyoruz jsjsjsj
Yok ya ben günde 4 5 defa kullanmak isterim
Işleyen demir pas tutmaz 😂😂
Ama nerde öyle hatun
Ara ki bulasın andfkf
52 yaşındayım hiç geç kalmış hissetmiyorum
Kudur.
@dönenaz yaw işine bakk
İşime bakıyorum zaten canım merak etme sen 😉
Kudur ✌️
23 yasindayim kocam haric herseyd3 z3vk aliyorum
Mesela?
Evlen
Geç kalmak üzeresin
Çok acımasızsın.
Acımasız değilim zaman ve imkanlar acımasız
İmkanı yetmiyosa? Elinde olmayan bir şey ise? O zaman ne yapsın. İyice depresyona mı girsin?
Benim bahsettiğim imkanla senin bahsettiğin aynı şeymi sence?
Açar mısın? Hangi imkanlardan bahsediyorsunuz mesela. Evet ülkenin ve toplumun birçok imkanlardan kısıtlandığının farkındayız. Ama sizin açıklamanızı merak ettim doğrusu.
Hemen açıklayayım ülkenin imkanlarından bahsetmiyorum kendi hayat enerjisinden bahsediyorum hani yaşlanıyoruz ya sonra 35-40 olunca tükenmeler başlıyor. İnsan bir geleceğe sahip olmak istiyor.
Anladım. Açıklaman için teşekkür ederim. Evet insanların zaman zaman yaşam enerjileri düşebiliyor. Ama bunun en önemli sebebi psikolojik bence. Yine çeşitli psikolojik tedaviler ile atlatılabilir. Ki şu an içinde bulunduğumuz durum bile psikolojik aslında. Yani bu durumda törpülememiz gereken noktalardan biri. Hatta toplumsal olarak bence 35-40 dan ziyade 25-30 yaş aralığında tükenmişlik sendromunun başladığını düşünüyorum. Özellikle üniversite biter bitmez insanlar bir iş sahibi olmak, geleceğini şekillendirmek istiyor. Bu yaş aralığı ise umduğunu bulamayınca tükenmişliğe sürükleniyor.
Evet bunlar doğru ve devamıda var. Sizin mesleğiniz nedir? Merak ettim.
Öğretmenim.
Neden bu kadar sinirlendiğinizi şimdi anladım
Nedenmiş?
Ayrıca sinirlenmedim ki normal konuşuyorum
Öğretmen olduğunuz için eleştirel yapınız biraz daha sert yaklaşımlı geldi
Yapmış olduğum bu eleştirinin mesleğimle bir bağlantısı olduğunu düşünmüyorum efendim. Tamamen kişisel bir eleştiride bulundum. İnsanlar hayatları boyunca meslekleri doğrultusunda eleştiri yapmazlar. Ya da mesleklerine bağlı kalıp hayatlarında ona göre yorumlamalar yapmazlar. Benim buradaki görüşüm ve bakış açım çok farklı. Bir yandan mesleki sürecim içerisinde hep sakin, kibar, uzlaşmacı yaklaşımla hareket ettim. Yani bu konuda da sert bir yaklaşımımın olduğunu düşünmüyorum. Ama şimdi şu doğruya doğru, hayata karşı her şeye geç kaldın veya kalmak üzeresin demek bana göre gerçekten çok acımasızca. Herkesin hayat akışı farklıdır. Kimisi 21 yaşında bir şeyleri elde eder kimisi 32 yaşında. Bunu bilemeyiz.
Elbette her yaşta herkes herşeye sahip olamaz ama çabalamak bir yere varmak mecburiyetini şartlar gereği yaşıyoruz. Hemde hepimiz. Mesleki olarak öğretmenlerde genel olarak açıklama ya da çıkışlar biraz farklı olabiliyor o sebeple sordum. Belikide yaşadığınız hayat sizin çıkış yapmanızı farklı kılmış olabilir en azından böyle hissettim.
Bu arada sizi bilerek ekledim sorularını ve görüşlerinizi merak ettiğim için
Bende öyleyim bir b*k olmadı hayatımda
Sonunda ölcek miyiz? O zaman s.. et
neler için çok geç mesela okumak vs. mi
Her yaşta hissedeceksiniz.
O sosyal medyadan kaynaklı
Her Türk gencinin ortak sorunu maalesef
29 yaşındayım evet taşa dönüştüm
O zaman köstek gibi evde yaşama aek
Geç kalmak yok