21 yaşındayım ve çok utangacım. Korkularımı yenip hayatımı nasıl düzene sokabilirim?

Merhaba arkadaşlar 21 yaşında üniversite öğrencisiyim okuduğum bölüm uygulama dersleri olduğu bir bölüm okulum uzadı derslere girmekte çekindiğim için bu sene tekrardan başladım sınavlara bile giremiyordum o yüzden derslerin çoğundan kaldım hiç arkadaşım yok içime kapandım iyice okula gittiğimde tek olduğum için insanlar bana acıyormuş gibi hissediyorum uygulamalı derslerde o kadar çok geriliyorum kokuyorum ki rezil oluyorum sonrasında hiç arkadaşım yok aslında arkadaşım olsa bu kadar gerilmem ama arkadaş edinemiyorum herkesin bir grubu var çevre edinmişler beni niye yanlarına alsınlarki diyorum çok sıkıcıyım çünkü eğlenmeyi bilmiyorum hayattan bi gram zevk almıyorum tek başıma çok yoruldum insanlarla konuşurken çekiniyorum sessiz konuşuyorum mezun olduğum zaman nasıl çalışıcam onu bile bilmiyorum hep ileriyi geçmişi düşünüyorum kafamın içi hiç susmuyor yardım edin ne yapabilirim evdeyken bile huzursuzum ailemin benden nefret ettiğini düşünüyorum bana zorla katlanıyorlarmış gibi hissediyorum bu yaşta bu şekilde olmaktan çok sıkıldım yoruldum ders çalışırken bile yaşadığım olaylar aklıma geliyor ilaç kullanmaya başladım tekrardan ama onu kullandığım için bile kendimi çok çağresiz hissediyorum yardım edin lütfen be yapabilirim nasıl yenebilirim bu kokularımı hayatımı nasıl düzene sokabilirim

Güncellemeler
+1 yıl
Aranızda yardımcı olabilecek biri var mı
21 yaşındayım ve çok utangacım. Korkularımı yenip hayatımı nasıl düzene sokabilirim?
Cevapla