Erkeklerin, kadınların gerçek karakterini göremediklerini düşünüyorum. kötü olup da cici kadın rolü yapana inanıyolar bence. sizce?

erkekler sinsi, çapkın, sadakatsiz, yalaka, yılışık, arabozucu, ocak söndüren, cep düşmanı vs vs kadınları asla anlayamıyorlar. neden böyle bu kadar mı gözünüzü karartıyor aşk çok ilginç ya?

Erkeklerin, kadınların gerçek karakterini göremediklerini düşünüyorum. kötü olup da cici kadın rolü yapana inanıyolar bence. sizce?
Cevapla