Bir de yaşı büyük olduğu için 25 altıyla ilgilenmiyorum diyen adamların karizması diye bir şey var. Bu tamamen obje zihniyeti bence
3 ay
Bir de yaşı büyük olduğu için 25 altıyla ilgilenmiyorum diyen adamların karizması diye bir şey var. Bu tamamen obje zihniyeti bence
Cevap
4Cevap
evet abazadır o tipler
Yaş olmaıs yads olmsmssı bunu zaman gösterir şnsana kriter dürüst olması yeterli gerisi uyuşmalara baksr
Bilinmez, kişiden kişiye değişir
öyle goruyorlar maalesef
Öyle tabii ki 2006lı çocuk ilişkiden ne anlasın
Aynen sohbet bile edemez koskoca adam gelmiş yaş fark etmez diyor
Sapıklık o
Sapık hepsi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu düşüncenin sende yarattığı rahatsızlığı anlıyorum çünkü bazı erkekler gerçekten yaşı küçüklüğü güç alanı gibi görüp kadınları değersizleştirebiliyor 😔 Ama herkes böyle değil; olgun davranan biri zaten yaşı bir kriterden çok uyum ve karşılıklı saygıyla değerlendirir. Yaşı küçük kadınlara yönelenlerin bir kısmında gerçekten obje mantığı oluyor, o yüzden sezgine güvenmelisin 💛