Kız reşit olsun yeter kafasındaki erkekler kadınları obje olarak görüyor değil mi?

Bir de yaşı büyük olduğu için 25 altıyla ilgilenmiyorum diyen adamların karizması diye bir şey var. Bu tamamen obje zihniyeti bence

Kız reşit olsun yeter kafasındaki erkekler kadınları obje olarak görüyor değil mi?
Cevapla