Kadınların erkekleri yanlış anladigini sizde düşünüyormusunuz?

Bir kadin buradaki kadin kullanıcıları erkeklerin rahat bulunduğunu dusunup soru sormuş gercekten bu şekilde olan bir kaç erkek kullanıcı vardır gevşek tipte olanlar genelinin öyle düşünülmesini gercekten doğru bulmuyorum. Sitenin bir rahatlığı oldugu doğru buda tanışmak için uygun ortam sağlıyor diyelim sadece..
Kadınların erkekleri yanlış anladigini sizde düşünüyormusunuz?
Cevapla