Erkekler çok anlaşılır zaten çok kızla olup bakire ile evlenmek isteyen çok kişi var mesela her önüne gelenle yatarlar bakire bırakmazlar sonra bakire kız yok evlenelim derler erkeklerin çoğunluğu böyle düşünür olmuş kızlarda aynı şekil olmuş
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kadinlari anlamak kolay bence. Erkekler zorlaştırıyor işi. Beklentileri fazla oluyor. Ama kadina sabah basit bir seni seviyorum, iyi ki varsin, iyi ki seninleyim, hayatimdaki en buyuk şansımsın gibi basit cumleler kurmak birakin 24 saati ömür boyu kadinin mekanizmasinda işliyor, unutmuyor da. Kadinlar basit cumlelerle, ilgiyle, guzel bir iltifatla bile memnun oluyor aslinda.