Gündelik hayatta arkadaşlarımla oyun oynarken sevgilileri veya arkadaşına oyunu iyi oynuyor olsa bile kötü bir oyuncu muamelesi yapıyorlar. Hatta geçmiş zamanlarda çeşitli oyunlarda profesyonel arena da erkek oyuncu takımları kadın oyuncu takımlarına aşağılayıcı bir tavır takınıyordu. Peki sizce kadınlardan iyi bir gamer olabilir mi yoksa kötü oynadıklarını mı düşünüyorsunuz?
Sizce neden erkek oyuncular kadın oyunculara kötü bir oyuncuymuş gibi davranıyor?
Aa evet biliyorum bu durumu, kızların arasında da sıkça konuşulan bir durum. Bilmiyorum bir dakika için durup düşünmeleri lazım ama bunu yapmıyorlar. Aynı lafı araba kullanan kadınlara da kullanıyorlar babam mesela ne zaman kötü kullanan birini görse "aha kadın bu" diye lafı yapıştırıveriyor.
Kadınların çoğunun ilgi alanına girmiyor oyunlar. Erkekler küçük yaşta başlıyorlar oynamaya. Oyun oynayan kadın sayısı az olduğu için iyi oynayan kadın sayısı da az. Yok değil az. Araba sürme konusunda da var bu ön yargı.
En son arenada bir kizdan hayatimin dayagini yedim. Iki monk geldik karsi karsiya, kiz yaratik cikti, beni de aldi, healeri da aldi. Sunnetimden bu yana bu kadar utanmadim ben.
Ki bircok kiz var boyle tanidigim. Main kadro oynayip, 2. takimdaki bana taktik veren kiz da oldu.
Oturup bana bu karakteri boyle oynayacaksin, mekanikler soyle boyle diye anlatan kiz da.
Hayatta kotu demem. Bazilari cok pis dovuyor adami. O dayagi yiyen bilir.
genelleme yapıldıgı için. kadınların ilgisini çeken cok fazla oyun yok aslında bu bizim yetişme seklimizle paralel. biz araba sürmeye kadınlar da ev hanımı olmaya programlanıyor. bu yüzden kadınlar sims oynar erkekler forza