Erkekler neden kadınların sadece karaktere bakmasını bekliyor?

Kendini geliştirmemiş hiçbir çekici yanı olmayan olan kişiler karakter kavramının arkasına saklanarak bununla ilgi görmeyi bekliyorlar. İnsanın karakteri herşeyi varken belli olan bir şey zaten.

Neden kendinizi daha iyi bir versiyona getirip seçen taraf olmak yerine abuk subuk argümanlara sığınıp seçilen olmayı bekliyorsunuz?

Erkekler neden kadınların sadece karaktere bakmasını bekliyor?
Cevapla