Deprem felaketinden sonra kendime gelemiyorum aşırı mutsuzum üzülüyorum hep? sizde de böyle mi?

Benim orayla alakam yokken böyleysem onlar şimdi nasıllar diye üzülüyorum

Deprem felaketinden sonra kendime gelemiyorum aşırı mutsuzum üzülüyorum hep? sizde de böyle mi?
Cevapla