Sevdiğim insanların çoğu deprem bölgesinde bulunuyor, çok kötü hissediyorum, ne yapabilirim?

Sevdiğim insanların çoğu deprem bölgesinde bulunuyor bense onlardan çok uzağım, onlar için endişelenmekten uyuyamıyorum berbat hissediyorum kendimi nasıl kendime gelebilirim
Güncellemeler
+1 yıl
O yorumları kaldırdım ama burada bile dalga geçenler olmuş bi kişide çıkıp yardımcı olmaya çalışmamış bazı şeylerin şakası olmaz buda onlardan biri cidden Çok kötüsün pislikler. Beddua etmeyeceğim çünkü herkes elbet bir gün hak ettiğini bulur nasıl olsa, o gün geldiğin de görürsünüz siz dalga geçmeyi
Güncellemeler
+1 yıl
Kötüsün değil Çok kötüsün yazmıştım lütfen yazdıklarıma müdahele etmeyin KS yetkilileri
Sevdiğim insanların çoğu deprem bölgesinde bulunuyor, çok kötü hissediyorum, ne yapabilirim?
Cevapla