Hataylıyım depremi yaşamadım ama üzüntüden karnım ağrıyor Ne yapabilirim?

Depremi yaşamadım şehir dışındaydım. Akrabalarımızdan kayıplarımız var. Maddi manevi çok kaybımız oldu çevremizden. Üzüntüden iki gündür karnım ağrıyor Ne yapsam sizce ne öneirirsiniz?

Hataylıyım depremi yaşamadım ama üzüntüden karnım ağrıyor Ne yapabilirim?
Cevapla