Depremden beri inanılmaz huzursuz ve mutsuz hissediyorum, deprem bölgesinde değilim. Sizde de durumlar böyle mi?

içim o kadar sıkkın ki üzgünüm tatsızım her şey kötü.

Depremden beri inanılmaz huzursuz ve mutsuz hissediyorum, deprem bölgesinde değilim. Sizde de durumlar böyle mi?
Cevapla