AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
230Cevap
Sen kendine bir yol çiz olmak istediğin şeyin hayelini kur ve zorda olsa o serefsizi aklına getirmemeye çalış ve son gülen iyi güler allah senin yanında ve yardimcin olur sayılı gün çabuk geçer okuyup bitirican ve hepsinden kurtulucan
pek çok anlamda ego bütünlüğünü tehdit eder küçük yaş tacizleri, bunlarla yalnız başına baş etmeyi denemek yorucu olabilir. bir psikiyatristle görüşmeye başlayıp psikoterapiye yönlendirilmen doğrusu olur.
Psikolojik destek alsan iyi olur.
Üzüldüm senin adına inşallah en kısa sürede atlatırsın ve inşallah istediğin gibi hukuku kazanırsın
Senin gibi çok insan var sessiz kalan hatta bir çogu erkek umarım insanlar bilinçlenir toplum taciz edileni degil taciz edeni yargılar...
intikamını hakta arıyosun güzel bir şey ben cezasını genelde hakta hukukta aramam tabi kız olduğundan yardım almadan cezasını vermen zor
Bu tacizin şekli nasıl oldu eğer anlatırsan belki bir şekilde çıkış yolu bulabiliriz
senın gıbı yasayan cok askım kafana takmayıp aşman lazım senın dedıgın gıbı okuyup kendını kurtalmısın
Bu Dünyada öyle pislikler var ki.. birinden muzdarip olan diğerini iyi zannediyor.. bence geçmiş geçmişte kaldı Allah bana yeter de ve git bir psikoloğa unutmana destek olur..
bunun gibileri alıcan kes gün bir parmagını kerpetenle sökücem penisi kesip gırtlagına sokucan tüm dişlerini söküp ona yedircen derini yüzücen o derece
biri sözle tacizde bulununca bile elim ayapım titriyo kalmışkı boyle taciz edecek allah belasını versin boylelerin sen bunu düşünme bence yoluna bak sen...
Düzgunce içini dök guvenebiliceğin birilerine yoksa daha aglarsin bence seni ağlatan asıl şey bu çünkü belli hep içine atmışsin, sonuçta bu sen küçükken sen istemeden başına gelmis bişey
çok üzüldüm canım. sana başarılar onada allahtan bela dilerim.
doktora gıt ve tedavı gör sonucta bu senın sucun değil
bence bir psikologa gitmende fayda var bende senin gibi tacize ugradım ama bende bu kadar fazla bir tahribat yapmadı belkide yaşının cok ufak olmasından kaynaklandı bilemicem ama kesinlikle bir doktora git derim
Bakireliğin mi gitti hayırdır? Sırf taciz etti diye böyle düşünüyorsan benim vay halime benim yaşadıklarım seninkinden beter
Anlatıp hayatlarımızı yarıştırmam. Allah yardımcın olsun her ne yaşadıysan
Ulan bir de "kadınlarda zevk alıyor" diye tacizi savunan at evlatları var çevremizde-.
Unut vr uzerinde durma sonucta isteyerek plan birsey degil
Ne olurdu su zamanimizda evlenmeden her halti yiyen kiz bozuntularida bu kadar hassas olsa
senin durumda olan bisuru kiz var Allah yardimciniz olsun yaptigi yanina kalmaz sen onu unut ve onune bak bir kizda 13 yasindayken kuzeni tecavuz etmisti o daha kotu olmali :(
bende küçükken abim tarafından bulunmuştum küçüktük, ama devamı olmadı iyiki bagırıp çagırmıştım odaya kilitlemişti benle kendisini üstümü felan çıkarmaya çalışmıştı..
öldürmeyen acı güçlendirilmiş unutma
Sen ciddimisin ya :S
evet neden olmim ki. s
Böyle şerefsizleri önce hadım ediceksin sonra toplumun gözü önünde linç ediceksin. Barbar diyin umrumda değil
zor bir durum Allah yardımcınız olsun. psikiyatrik yardım bu durumlarda şart
1-. psikatriye. git
2-eğlen. arkadaşlarınla. zaman. geçir
3. herşeyi. boşver. ve. gülümse
4-. Allahtan. yardım. iste
kadınsın diye haddini bildirmemezlik yapma. hindistanda milyonlarca tecavüze uğramış kadın ve çocuk var. hukuku bitir. yargıç veya avukat ol sen bilirsin ama o adama haddini bildir. gerekirse hadım et. dünya onun gibiler yüzünden bu halde
canım psikolojik yardım almanı tavsiye ederim. çünkü bu bir travma hele 8 7 yaş dahada bilinç altına işler.
Bir psikoloğa görün
Güçlü ol, oku, kurtulmayı değil kurtarmayı düşün, çok büyük hedeflerin olsun
benim de aklıma öyle kötü şeyler gelir. herkesin kötü bir anısı vardır ama böyle değil. o şerefsize kesinlikle göstermelisin.
aferin güçlü bir insansın. gücünü kullanarak hatırlamamaya çalışmalısın. başına gelen bu adice olaydan dolayı dahada güçlenmişsin helal olsun sana. Allah yolunuda şansınıda açık eder inşallah.
Üzüldüm aşkım senin suçun yok. Küçücük çocuklaraa yaptıkları şeylerden utanmıyor it herifler. Ama nereden bulacaksın o adamı
doktora gidip psikolojik destek alacaksın. senelerdir içinde olan bu sıkıntının nerelere kadar gittiğini/gideceğini kestirmen çok güç. acilen anlatıp destek ve tavsiye alman gerek.
Hiç yanlız kalmamaya bak sürekli yanında birileri olsun eğer şimdi bir hedefin varsa kendine bir kaç hedef daha belirle yapmak istediklerin için uğraşırken bazı şeyleri de unutursun...
Ofkeni sicak tut sana yapilan baskasinada yapilabilir onun icin ilk firsatta yakasina yapis hem sen rahatlarain hemde kimse senin gibi madur olmaz..
Tek yapmak istediğim bu zaten
O zaman sorun yok ;)
Biliyorum cok aci bir durumdur. Bir an önce bir pisikolaga bas ver ve tedavi olmaya Calis. Tabiki unutmasin ama yüzlesmen ve pisigolaga basvurman senin acini birazda olsa hafifletir.
intikamini en agir derecesinden al ki ölum bile kurtaramazsin onu ve icinde kelebeker ucsun icin hic olmadigi kadar rahatlasin ve kendine temiz bir iliski kur asik olduktan snra dahada rahatlarsin
inşallah her sey gonlunce olur. kojnusmaya ihtiyac duydugun tanımadıgın birine anlatıp rahatlayacagın anlar olursa hiç çekinme kardesim bir mesaj uzagındayım
Allah sabır versin kolay bir durum değil ama unutmaya çalış artık
unutmaya başaramıyorsan eğer
İleride başarılı olduğun zaman karşısına çıkacağın günü düşünerek kendini sakinleştirmeye çalış.
ALLAH'A dinine kuran'ına Muhammed mustafa s. a. v e sarıl
Tek çaren okuyup hayata atılmak. Dediği gibi o senin değil sen onun kabusu ol.
Pedofiliymiş o adam sanırım. Geçmiş olsun canım... :/
Aldığın karar cok doğru bir karar oku insallah bir yerlere gelirsin. bunu yapanı tanıyormusun biliyormusun kim oldugunu?
Üzme tatlı canını etrafta pislik herif çok sen utanma hiçbirşeyden boynunuda eğme sakın eğersen allah korusun çakallara yem olursun..
sen hukuk okursan varya (: adam bence uranüse ya da marsa kaçsın o kadar yani..
Söyledim bunu ama yine söylüyorum onun için değil benim gibi başkalarınında bu çaresizliği çekmemesi için çalışacağım
sen söylesende bence bilinç altında o adam var ve hatta sanırım sadece o da değil nerdeyse bütün erkekler..
taciz derken? tecavüz değil demi. sonuçta her insan tacize uğruyor. erkekler bile. Özellikte otobüste
karşısına çıkacağını falan söylediğine göre yakınlarınızdan biri. kim ki?
psikolojik destek almalısın.
Her yaptığın ve yapaçağınla haklısın ama ilk önce bir uzaman görün derim ben evlilk hayatını falan etkileyebilir işte sıf bu şerefsizler yüznden erkeklerden hem cinslerimden utanıyorum
Bu ne la bu sitedekilerin çoğunluğu tacize/ tecavüze mi uğramış millet aşağıda hikayesini anlatmış ta çok kişi varmış..
aynen mk bence bunlar tek kişi ve onlarca profili var şizofrenin
yok ya hiç sanmıyorum niye öyle bir şey yapsınlar ki..
Zor bir durum. meslegim geregi senin ile aynı durumda olan o kadar cok kisi gordum ve goruyorum ki (erkek cocugu dahil) bazen sinirden aglayasim geliyor. Allah sabir versin.
Bende erkek olarak benzer durumu hatta daha agirini seninle aynı yastayken yaşadım. Anlatamıyorum bir şey yapamıyorum son zamanlarda rüyalarıma girmeye başladı kafayı yemek üzereyim şimdiye kadar hickimseye anlatmadım ilk kez KizlarSoruyor'a yazdım
bir tane kum torbası al ve sana bunu yapanları karşında hayal edip yumruklamaya başla.
Bana ulaşır mısın? bir şey isticem senden? konuşabilir miyiz? özel mesaj atar mısın? lütfen.
Neden
konuşmak istiyorum. o kadar.
Nasıl ulaşıcam
mesaj at özelden.
Keske arkadasim okumus olsa bu yaziyi. sana en iyi o yardimci olabilir
7 8 yaşını nasıl hatırlıyorsun çoğu insan dün ne yediğini bilmez okadar üzülme senin olan olayda bir suçun günahın yok düşünsene sevgili olanlar her fırsadta birbirini taciz ediyor :))))
Nasil hatirlamaz yaa bu 8 yasinda ne yemek yedigini anlatmiyor namus bu oglum namus!!! Bende yasadim 8 yasinda ama benmki sadece ellemeydi ben hala unutamam o şerefsizi.
diyorum ya şimdi hangi birimiz sevgilimizle elleş miyoruz ki:)))
l*n lavuk 4 yasimdaki sunnetimi hatirliyorum. Insanlar hayatindaki onmli seyleri veya tramvalari unutmaz. Her seyi gectim 7-8 yasndaki bir çocuğun taciz edildigini duymak, dusunmek bile bir erkegi cildirtmali lanet etmeli sen guluyorsun nasil bir ornek veriyosun. Bu o. cocklgunu yapanlar buna tesebbus edenlerde senin gibi karakteri oturmayan serefsizler.
birinin yarasını deşmektense yarayısarmak daha iyidir unutturmaya çalışacağınıza siz vatandaşın yarasını deşiyorsunuz
Çocukluk aklı daha dinç, aktif ve tazedir. Hafızaya her gördüğü, duyduğu hatta karşılaştığı muameleyi atar. Anne babalarımız, çocuktur anlamaz deyip önemsemez, ama öyle değil işte. Çocukluk hafızası çok güçlüdür, belleğin en taze dönemidir ve belli bir yaşa geldiğinde o dönem anlamadığın ya da önemsemediğin şeyler, şekillenmeye başlar.
çok kolay önemli olman kendi bedenini ve kendi hayatını bir dengede tutmandır eger korkuyorsan kendini oyala eger o da olmuyorsa bir sakız, bir kitap ya oku ya da çiğne sitresin gider bu kadar benim söyleyecegim
şuanki sevgilimde 10 yaşındayken tacize uğramış inan hislerini anlıyorum çok kötü bir duygu ilk başlarda anlaadım ama bn ona dokunduğumda bile bazen irkiliyordu ilk onu öptüğümde şoka girmişti
Bunun için sen kendine kızmayacaksın bunu düşünerek bile kendine kötülük edersin.
Merhaba yaşadığınız çok kötü bir travma sizin için ama o onun şerefsizliği bedenine dokunabilir incitebilir ama ruhuna asla dokunamaz kendini bu kadar üzme .
Azminede hayran kaldım inşallah hedefindekileri tek tek elde edersin...
Tacize mi uğradin tecavüzemi nasıl yani yapan aile yakını falan mi
taciz derken sadece elledi mi yoksa ilişkiye mi girdi elle dokunduysa bu kadar aglaman takman cok saçma
Allah yardımcın olsun kolay gelsin. umarın olur istediğin her şey.
Sadece dua et sabır göster çok kötü olay yasamissin çok üzüldüm Allah sabır versin
Unutmaya çalış bence, küçüklükte kalan kötü bir anı.. bugününe zararı yoktur diye umuyorum.. Eğer bunu çok sorun ediyorsan bir psikologa görünmeni tavsiye ederim. Allah yardımcın olsun kardeş. ve ayrıca sınavında başarılar.