Erdogan bir kez daha Batı (Amerika) bizi kiskaniyor dedi. Siz ne dusunuyorsunuz?

Erdogan bir kez daha Batı(Amerika)bizi kiskaniyor dedi.Siz ne dusunuyorsunuz ?
simdi bati (Amerika) kopruleri falan kiskaniyor

Simdi isterseniz Amerikanin durumuna bakalim
Karayolu Ağı (Km)6.586.610
demiryolu Ağı (Km)324.792
Havaalanları 13.513

Turkiye
Karayolu Ağı (Km)352.046
demiryolu Ağı (Km)8.699
Havaalanları 98

Simdi bu hukumetin hala dedigine inanan varmi? asıl soru boyle olacak
Erdogan bir kez daha Batı (Amerika) bizi kiskaniyor dedi. Siz ne dusunuyorsunuz?
Cevapla