Eğer sahip olduğumuz zenginliklerin değerini bilirsek, dünyadaki gelişmiş ülke olabiliriz evet. Ama dediği gibi kıskanma yok, ama kıskanılır hale getirebilir miyiz tabiki. Türkiye nüfusu genç nadir ülkelerden mesela bunu değerlendirebiliriz eğitime önem verilirse bu genç beyinleri ülkenin yararına kullanmak ülkemiz için çok fayda sağlar. Aynı zamanda jeopolotik konumumuz çok güzel, ormanları kesip her yere beton döşemek yerine bu ormanları çoğaltabiliriz mesela. Kısacası imkansız değil, ama eğitime değer verilirse.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
evet kıskanıyorlar Türkiye 2050 de dünyanın en güçlü ülkelerinden biri olacak bunuda ünlü bir filmde işlemişler en güçlü ülkeler arasında Türkiyede var
Onlar bizi yıllardır fesli sanıyor. Ama biz epeydir huniliyiz. Yaşadığımız kafayı kıskanıyorlarlardır.
Şöyle düşün; Biri var sana diyor ki kocanla şu kadar birlikte ol. En az dört bak tamammı? Jinekolog sistemi kıskanıyorlardır belki.
Belki de israilden üstün hizmet madalyası alan liderimizi. Bak bu başka açıklanır ama şey yapmayayım. Minyonlar evde zor tutuluyor çünkü. Biliyorsun dimi minyonları😎😉
Hiiii ya bizim minyonlarımızı kıskanıyorlar bence😊
İki cümle yeter. "Türkiye kötü bir ülke". İçinde olmamız acı veriyor. Uğruna ölünen bu topraklar , yabancı işgalinden kurtuldu ama yalancı işgali altında.
Snsjnhej. Yönetim şeklinden değilim sen gibilerden ve çok fazlalasmanizdan şikayetçiyim. Ülke hepimizin. Cumhuriyet fazla olan oyla yönetilir. yani yönetenler değil sen gibi çirkin ve yalan dolu yaratıklar rahatsız edici
Aynen öyle bir durum ama 😂düşün 70 kişilik otobüs sen aYaktasin herkes sana bakıyor en güçlü den en gucsuze doğru 😂tek kurtuluşun otobüsün kaza yapması.😁
En İyi Cevaplar