Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar sonunda omzumun ağrısı geçti inat ettim gitmedim doktora ve ağırsa da idmanımı yaptım takmadım kafama şimdi ağırmıyor :) tabi doktora gitmeyip inatla çalışmak ne kadar doğru tartışılır ama yaptık bir kere..
bende belimi incitmiştim bilrm o ağğrıyı bayramdan sonraya kadar nasıl beklıcn
emar çektir
doktorlar da hemen emar çekmiyorlar ki önce ilaç tedavisi sonra geçmezse gel çekelim
sporda fazla yüklenmişsin kendine iyileşene kadar sporu bırak yoksa iyileşmez
bir aydan fazla oldu dinlendirdim geçmedi hala kemiktemi problem var acaba!
omzunu hareket falan ettiriyosan kemikten olduğunu zannetmiyorum.dokular hasar görmüştür fazla ağrlıktan. doktora git krem falan verir bişeyin kalmaz
inşalah birşey yoktur valla spordan soğudum 2 ayda salona gidesim gelmiyor 1yıllıkta üyeliğim var bu sakatlıklar insanı soğutuyor
Cevap
2Cevap
olur arada öyle şeyler boşver
Doktora git bir an önce
ortada soru göremedim!
doktor çaresi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar