Spor yaparken omzumu incittim sanırım. Ağrının geçmesi için ne yapmalıyım?

Sevgili arkadaşlar bir türlü sakatlıklardan kurtulamıyorum geçenlerde belimi incitmiştim geçti ama şimdi sağ omzum çok kötü tam eklem yeri çok ağırıyor 1 aydır var geçmedi ağrısı ne yapmam gerekiyor? geçmezse bayramdan sonra doktora gideceğim zaten geçecek gibi de durmuyor.
Güncellemeler
+1 yıl
Evet arkadaşlar sonunda omzumun ağrısı geçti inat ettim gitmedim doktora ve ağırsa da idmanımı yaptım takmadım kafama şimdi ağırmıyor :) tabi doktora gitmeyip inatla çalışmak ne kadar doğru tartışılır ama yaptık bir kere..
Spor yaparken omzumu incittim sanırım. Ağrının geçmesi için ne yapmalıyım?
Cevapla