Nişanlımla az önce çok fena kavga ettik. Aslında çok seviyoruz birbirimizi ama birdenbire küfürleştik. Napsam?

Nişanlımla az önce çok fena kavga ettik. Aslında çok seviyoruz birbirimizi ama birdenbire küfürleştik.

Ben çok seviyorum seni yazdım sikipiden, o da bana hayır ben daha çok dedi. Ben daha çok dedim o hayır salak mısın ben daha çok dedi, böyle devam etti biraz sonra ikimiz de biraz inatçıyız önce o mu etti ben mi hatırlamıyorum ama epey küfürleştik. Arıyorum açmıyor da şimdi. Yani durduk yere nie böyle oldu ben de anlamadım.

Napsam?
Nişanlımla az önce çok fena kavga ettik. Aslında çok seviyoruz birbirimizi ama birdenbire küfürleştik. Napsam?
Cevapla