Nişanlimla çok kötü kavga ettik ayrıldık gibi napıcam?

Nişanlımla bir konu uzerine kavga ettik. Daha sonra yuzume kapattı teli. Ertesi gün aradı mesaj attı dönmedi, akşam bidaha arayınca döndüm yine kavga ettik. Daha sonra yine yüzüme kapattı bende bir şeyler söyleyince zoruna gidince. Sonra wpden birbirimize bitti, defol, istemiyorm gibi şeyler yazdık. Benimle olmak istemediğini artık falan dedi bende aynen dedim bende ve ayrıldık. Ailelerimizin haberi yok daha bende kafami düzeltince söylicem. Ama şu an hayattan soyutladım kendimi, uykum gelmiyor, hüngür hüngür ağlayasım geliyor. Nasıl geçecek bu acı sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğunluk olarak barışırsınız denmiş. İnşallah öyle olur. Onu çok seviyorum. Teşekkürler.
Nişanlimla çok kötü kavga ettik ayrıldık gibi napıcam?
Cevapla