Nişanlımla bir konu uzerine kavga ettik. Daha sonra yuzume kapattı teli. Ertesi gün aradı mesaj attı dönmedi, akşam bidaha arayınca döndüm yine kavga ettik. Daha sonra yine yüzüme kapattı bende bir şeyler söyleyince zoruna gidince. Sonra wpden birbirimize bitti, defol, istemiyorm gibi şeyler yazdık. Benimle olmak istemediğini artık falan dedi bende aynen dedim bende ve ayrıldık. Ailelerimizin haberi yok daha bende kafami düzeltince söylicem. Ama şu an hayattan soyutladım kendimi, uykum gelmiyor, hüngür hüngür ağlayasım geliyor. Nasıl geçecek bu acı sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğunluk olarak barışırsınız denmiş. İnşallah öyle olur. Onu çok seviyorum. Teşekkürler.
Nişanlimla çok kötü kavga ettik ayrıldık gibi napıcam?
Defol, kaybol mu benim eski sevgilim bana açık açık siktirrgitt annem kim sen kimsin diyodu ve ben o günü ağlayarak bitiriyordum çalışırken tüm günümü mahvediyodu. Allah'ından bulsun dicemde bulmuyo üzerine mutluluğuna mutluluk katıyor..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Defol, kaybol mu benim eski sevgilim bana açık açık siktirrgitt annem kim sen kimsin diyodu ve ben o günü ağlayarak bitiriyordum çalışırken tüm günümü mahvediyodu. Allah'ından bulsun dicemde bulmuyo üzerine mutluluğuna mutluluk katıyor..
Üzenler daha mutlu oluyor yaa
Aynen öyle..
Psikolojik bir destekle konuyu annen ya da kızkardeşin varsa onla dertleşicen öyle belki bir miktar moralin yerine gelir
Biraz sakinlesin.
Ailene soylme olur böyle şeyler.
Seviyorsun âmâ tahammülün yok
Kesinlikle
Evlenince ılk tartışmada gidersin babanın evine o halde bence de ayrilmniz daha ıyi bastan
Tahammülsüzlüğüm, evliliğin ne demek olduğunun farkında oluşumdan daha önde olan bir şey değil.
Barisirsiniz belki bidur
Konu ne
Ya kıskançlık diyeyim. Benim kıskançlığım haklıyım
Bitmez bitmez nişanlıyken olur böyle şeyler
Ara özür dile
Bence o özür dilemeli
Suçlu sen o niye diliyor
Ben haklıyım ama konuyu bütünüyle bilseydiniz böyle demezdiniz. Hem diyelim ki o haklı beni sakinleştirmek yerine neden üstüme üstüme geldi.
Bana Kİn kusma nişanlına kus 😂
Ailene hemen söyleme belki barışırsınız
Onca laftan sonra mı. Defol, kaybol falan demeler unutamiyorum
Sinirle denilmiştir takma ya
zamana bırak düzelir
Sanmıyorum
rahat ol sadece sabırla bekle
Düzelmesin ya. Sadece unutmak istiyorum.
öfken acın olacak doğal ama ilerde canın yanar pişman olacağın şeyleri sakın yapma
Belki barisirsin
Geçmiş olsun
Sevişin
Bence Barış