Nişanlımla cok kötü kavga ettik ayrıldık be yapmalıyım?

Ailesinin evine gittik yemeğe bana çok değişik davranmaya basladı alttan alttan laf sokup durdu haliyle benimde moralım bozuldu sonra benı evime bırakacaktı bende dısarda burger da oturuyorduk buna bağırdım çağırdım baskası olsa benı el üstünde tutardı sürekli hakaret edıyorsun bana dedim kalktı masadan bende arkasından kalkıp telefonu attım yere o cc dedim sonra tamamen evine gitti aradım defalarca özğr diledim ama bu nişanın bittiği ailesine anlattığını söyledi profilini falan kaldırmıs bende hala duruyor 2 gün sonra askere gidecek akıl verin cok kotuyum

Nişanlımla cok kötü kavga ettik ayrıldık be yapmalıyım?
Cevapla