Nişanlımla çok fena kavga ettik?

Nişanlımla aynı şehirde fakat farklı ilçelerde yaşıyoruz. Aramızda 1-1,5 saat mesafe var ama 1 aydır beni görmeye gelmiyor. Kendisi kamuda çalışıyor. Gece vardiyasında. 2 gün çalışıp bir gün izinli. Fakat izinli olduğu her akşam arkadaşlarıyla dışarda. Kurban bayramı için de bir haftalık izin aldı. Bayramın 2. günü ailesiyle geldi buraya ama onun dışında bir aydır benimle buluşmak için hiçbir plan yapmadı. Arkadaşlarıyla 2-3 kez balığa gitti, iki kere mangala gittiler ama ben neden bana da vaktin yok deyince şu an biraz sıkışığım diyor. Ama arkadaşlarına gelince her gün dışarda. Aşırı gururum inciniyor kaldıramıyorum artık. Ben mi fazla büyütüyorum acaba :(

Nişanlımla çok fena kavga ettik?
Cevapla