Sevgilimle kavga ettik sinirle ayrıldım kavga ediyoruz sürekli napmalıyım?

Soru başlığında saçma sordum ama sevgilimle 1 hafta önce birlikteyken kavga ettik baya eve bıraktı bırakırkende ettik ben ayrıldım o yanyanayken ama tabi hani kırgınlıktan olan bir şey biz konuşmaya devam ettik tabi kavgalarımız illa devam etti falan açıkcası çok yoruldum benimde hatalarım var onunda var ben çoğu zaman kavga çıkarıyorum biraz geçimsizim ama bu huyumu düzelticeğimden emin oldum bu kavgalarda farkettim çünkü onunda beni kırdığı noktalar oluyor tabi biz konuşarak çözüme vardıramadık yani ne desem boş tekrar her şeyi yoluna sokmak için napmalıyım uzak kalıp özlemesini falan mı bekliyim taktik verir misiniz lütfen

Güncellemeler
+1 yıl
BAŞLIĞA DEĞİL SORUYA CEVAP VERİN
Sevgilimle kavga ettik sinirle ayrıldım kavga ediyoruz sürekli napmalıyım?
Cevapla