Soru başlığında saçma sordum ama sevgilimle 1 hafta önce birlikteyken kavga ettik baya eve bıraktı bırakırkende ettik ben ayrıldım o yanyanayken ama tabi hani kırgınlıktan olan bir şey biz konuşmaya devam ettik tabi kavgalarımız illa devam etti falan açıkcası çok yoruldum benimde hatalarım var onunda var ben çoğu zaman kavga çıkarıyorum biraz geçimsizim ama bu huyumu düzelticeğimden emin oldum bu kavgalarda farkettim çünkü onunda beni kırdığı noktalar oluyor tabi biz konuşarak çözüme vardıramadık yani ne desem boş tekrar her şeyi yoluna sokmak için napmalıyım uzak kalıp özlemesini falan mı bekliyim taktik verir misiniz lütfen
Güncellemeler
+1 yıl
BAŞLIĞA DEĞİL SORUYA CEVAP VERİN
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çoluk çocuksunuz mk başka bişey yok insan olsaniz oturur konuşursunuz sizin birbirinise sayginiz yok mk
Çok haklısın gerçekten çok çocukca bu yaşta şu hareketlerimiz bende aynı şeyi düşünüyorum bu yüzden bir süre kendime ayrı alan kurup kendime odaklanmayı düşünüyorum
Kafanı toparladıktan sonrada ayrıl ondan
Her kavgadan sonra yakınlaşmak alışkanlık haline gelmeli
Evet ama şu an için ne yapabilirim
Bir erkeğin özleyip kendisi bir şeyleri düzeltmek istemesi için
Özleyecektir. Ve bir süre sonra başlarım kavgasına da hatasına da diyip gelecektir gerçekten sevdiyse. Ama bu mantıklı mi değil. Aynısını üç yol yaşadım ve tek bildiğim şey özleyip dönmesin. Çünkü özlemek demek üzerini örtmek demek problemlerin. Özler ve gelir ya da sen özler ve gidersin ama böyle olmamalı
Ya ben sana kısaca anlatıyım kavga nedenlerini ben aşırı şey bir insanım ne denir ona kafamda kuran misal bugün annemle şuraya gidicezde haftaiçi telafisini yapsak olur mu dedi diye kavga ettik ya da hastaydı mesaja bakamadı kavga yani benim o an triplenmem mesaj silmemden vs olay çıkıyor bunu farkettim tabi onunda hatası kavga anında kırıcı olması yani şimdi bakınca çok çocukca geliyor yaptığım
Ben bu hatalarımı farkettim yani dünde kavga ettik ama ben hatayı birazcık geç farkettim onunda bana karşı aşırı kırıcı olduğu için şimdi ben telafi etmek istesem üste çıkar biliyorum o yüzden onun farkedip barışmak istemesini istiyorum
Evet çocukça ama bunu yaşamayan bilmez. İlişki de heyacanın stabil olması. Birbirinizi fazla tanıyor olmanız. Birbirinize fazla güveniyor olmanız kavgalarda hal hareketlerinizin saçma şekilde özensiz olmasına sebep oluyordur. Dediğim gibi geri dönmesi değil problem. Döndüğünde onun da seninde tavırlarınız
Yani bu durumda özleyip gelirse oturur konuşuruz her şeyi ama napmam gerek bilmiyorum misal ben sürekli yazarım anında yazarım tek tik olsun dışarda mısın der yazarım bunları kessem ne etkisi olur merak ediyorum
Kes tabiki. Bunlar boğar insanı. Sana yapılsa seni de boğar. Kasım doğumlu musun?
Haklısın 4 yıllık ilişki olunca kavgalarda ona göre kırıcı olmaya başlayabiliyor ya da çok kavga olabiliyor
Aynı aynı aynı şeyleri yaşadım.
Biz şu an zaten iletişim içindeyiz ben bir şeyleri düzeltmek için çabalamasını istiyorum bunun için napabilirim bir erkek nasıl farkeder
Boğa burcuyum ve ben olsam bende sinirlenirdim bu baskıya
Kendisi isterse fark eder. şu an bozuk plak gibi olduğunuza eminim. şu an hiçbir şeyin düzelmeyeceğine de eminim. Ayrı ayrı birbiriniz olmadığında ne kadar eksik olacağını yaşamadığınız taktirde bu durum düzelmez
Bend boğa burcuyum aslında çok tavsiyelik bir durum yok. Ani parlamaalar inanılmaz keskin laflar bende de vardı. Ve birbirine çok alışmak bazen en tehlikeli şey. Siz birbirinizi gerçekten kaybetmeden hiçbir şeyi düzeltmezsiniz
Bitir o zman
Soruda saçma sorduğumu söyledim açıklamayı oku istersen