1 sene mezuna kalsam diş hekimliği kazanabilir miyim?

Sağlık meslek son sınıfım. Bayağı zamandır aklımda bulunan bir hedef. Dershaneye de gidiyorum fakat bu yıl hayatımdaki en yoğun dönem belki de staj, dershane, okul yürütülmüyor adamakıllı ders çalışamıyorum. Bilinçaltıma yerleştirilen yargı da "sağlık meslekten mümkün değil" şeklinde. Ygs-Lys beraber görüyorum illa ki temelim oluşuyor, kendime de güveniyorum. Bilgi sahibi olan varsa eğer, ne düşünüyorsunuz?
1 sene mezuna kalsam diş hekimliği kazanabilir miyim?
Cevapla