Meslek lisesinde mezun a kalıp diş hekimliği kazanmak Sizce mümkün mü planıma göre?

Bu sene ygs temel oluşturdum normal denile bilecek düzeyde. Ygs den sonra mat 2 fe kimya lys çalısacam. Ortalama şimdi 350 alıyorum denemelerde ygs de. Lys dede belirli bir düzeyi tutturup ortalamanın üstünde bir bilgisiyar müh. Gitmeyi düşünüyorum. Yaz boyunca ygs yi baştan tekrar esip konu ve test olarak sonra bölüm denemesi ve normal deneme olarak çakışmayı düşünüyorum. Bilisim ilk yıl zaten mat 2 neredeyse tamamen böylelikle mat 2 yide halletmiş olucam. Haftalık 3 saat gibi bir zaman ygs i için 5 saat kadarda lys 2 için geri kalan zaman da üniversiteyi okumak için zaten mat 2 dahil olacak. Ygs ye son 1 ay kala lys yi sadece konu testi olarak çalışıp ygs kısa konu tekrarı ve deneme olarak yapmayı planlıyorum. Ygsden sonra full lys çalışıp irtalama 10 saat olan çakışmayı 25 saat e çıkarıp lys dede böylelikle belirli bir başarı düzeyine ulaşmayı hedefliyorum. Ve seneye hedefim dis hekimliği. Sizce olurmu? Her türlü imkanım var bu planı oluşturmak için.
Meslek lisesinde mezun a kalıp diş hekimliği kazanmak Sizce mümkün mü planıma göre?
Cevapla